Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 6 września 2016

Ulubieńcy sierpnia

Hej :)
Sierpień już za nami, więc czas na ulubieńców miesiąca. Nie ma ich dużo. Ale za to mogę powiedzieć, że są najlepsi jakich do tej pory miałam.


Isana Mademoiselle Raspberry żel pod prysznic i balsam do ciała.
Bardzo lubię żele pod prysznic z Isany. Ale ten jest wyjątkowy. Ma piękny zapach. A w połączeniu z balsamem zapach utrzymuje się bardzo długo. Fajnie nawilża.



Himalaya Herbals maska do twarzy.
Bardzo fajna maska. Skóra jest po niej taka odświeżona.



Szampon do włosów Baby dream 
Długo borykałam się z szybko przetłuszczającymi się włosami. Odkąd używam tego szamponu. Problem z szybkim przetłuszczaniem się skończył.



Harry Potter i czara ognia.
Z każdą książką historia Harrego coraz bardziej mnie wciąga. Uwielbiam :)



Kroniki Shannary
O tym serialu wspominałam już w pozytywnym podsumowaniu miesiąca. Uwielbiam ten serial. Obejrzałam pierwszą serię w trzy dni. Nie mogę się doczekać następnych odcinków.



Legion samobójców
Kocham ten film. Byłam na nim dwa razy w kinie. Nie mogę się doczekać płyty z filmem i z muzyką. Margot Roobie odgrywająca rolę Harley Quinn była genialna.



Muzyka
W sierpniu rządziły utwory z filmu Legion Samobójców.



Koktajl malinowy


Lemoniada

A jakich wy mieliście ulubieńców sierpnia?

10 komentarzy:

  1. Fajne piosenki! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. great post... lovely :)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę! Przypomniałaś mi, że też miałam napisać ulubieńców. :/ Również byłam na Legionie Samobójców! Fajnie, że podobał Ci się, mnie niestety nieco zawiódł. =( Jejku, jaką mi ochotę zrobiłaś na lemoniadę! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam wobec tego filmu żadnych oczekiwań. Może dlatego tak bardzo mi się podobał :)

      Usuń
  4. Mam zamiar przeczytać Harrego Pottera. Mam nadzieję, że spodoba mi się tak samo jak tobie :D
    http://mowmi-ada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Z każdą częścią coraz lepszy :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię firmę ISANA, bo cena jest adekwatna do jakości :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym nawet, że jakość jest zaskakująco dobra jak na tak tanie kosmetyki.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*