Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 29 września 2016

Woski Yankee Candle #7

Hej :)

Dawno nie było u mnie recenzji wosków Yankee Candle. Wiosną i latem nie paliłam ani świeczek, ani wosków. Jakoś tak najchętniej lubię robić to jesienią i zimą. A, że od kilku dni mamy jesień to i woski wróciły do łask. Kupuję je jak zawsze na goodies.pl

Jeden z zapachów mega mnie oczarował i na pewno zamówię sobie taką świeczkę.
Woski kupuję właśnie do testowania po to by nie inwestować w drogą świeczkę gdy nie wiem czy zapach faktycznie mi się spodoba.

Ostatnio testowałam

 Summer Scoop

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: lody truskawkowe.


Słodki zapach owocowy. Przypomina mi zapach żelu pod prysznic Original Source raspberry and vanilla . Jest słodki, ale nie duszący. Nawet jak wosk się nie pali to czuć jego piękny zapach w pokoju. Jest to mój ulubiony zapach.


Sicilian Lemon

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: sycylijska cytryna.


Ten zapach przypomina mi cytrynową Mambę. Niestety nie jest tak trwały i wyczuwalny jak poprzedni zapach. Jego zaletą jest to, że jest delikatny. Nie sprawia, że w pokoju jest duszno. Taki słodko-odświeżający.


Riviera Escape

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu delikatnej bryzy morskiej połączonej z aromatem śródziemnomorskich kwiatów oraz niewielkim dodatkiem ambry.


Zapach jest dla mnie ciężki do określenia. Czuć kwiaty, ale też coś czego nie potrafię nazwać. Zapach bardzo fajnie sprawdził się w łazience. Do pokoju jakoś średnio mi pasował.


Lubicie woski Yankee Candle?
Mieliście może te zapachy? Jeśli tak to co o nich sądzicie?
Jakie są wasze ulubione jesienne zapachy?

8 komentarzy:

  1. Mam mnóstwo tych wosków i jak na razie moim ulubionym jest ten o zapachu wanilii z miodem <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych woskach. :)
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te woski ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tych wosków :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*