Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 24 października 2016

Gadżety na Halloween

Hej :)

Weekend minął mi świetnie. Spędziłam go z przyjaciółkami. Super się bawiłyśmy. Wygłupy, gry, oglądanie filmów. Ogólnie totalna głupawka. Było naprawdę świetnie. Mimo, że spędziłam ten czas głównie w domu było naprawdę super.

Byłam też na dwóch długich spacerach. Pogoda wreszcie dopisała. Nie było słońca, ale było naprawdę ciepło. Spędziłam bardzo fajne chwile z moją psinką. Tak naprawdę wreszcie miałam na to czas odkąd zaczęła się szkoła. Tak na co dzień to mama z babcią chodzą z Flicką na spacery. W tygodniu ja nie mam zupełnie na to czasu. Jeszcze do tego ta pogoda. Wkurzające to było jak zaczynał się weekend i przez całą sobotę i niedzielę padał deszcz. Tym razem się udało z czego bardzo się cieszę. Z jednego ze spacerów mam dla was jesienne zdjęcia, które pojawią się niedługo :)

Na moim instagramie klik też znajdziecie kilka fotek z weekendu :)

A teraz przejdę to faktycznego tematu posta. Co do weekendów wspominałam wam, że za tydzień przyjeżdża do mnie kuzynka, z którą spędzę Halloween. Chciałabym wam pokazać gadżety na tą imprezę, które kupiłam w ostatnim czasie. Głównie są to rzeczy, które znalazłam w sklepie Tiger. Pierwsza podkładka jest z Rossmanna.

 
Trochę słodkości z Lidla i Tiger


 Jakie macie plany na Halloween?
 

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne gadżety! :)
    Zapraszam do siebie olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kochana, nie mam jeszcze planów ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodzę Halloween, ale Twoje gadżety są na prawdę świetne. :) Udanej zabawy ;)
    Obserwuję! ;*
    Buziaki!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obchodzę, ale te słodycze są super ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam konkretnych planów, ale jakieś na pewno :D Śliczny blog, obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie obchodzę Halloween.
    Ale świetne gadżety.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*