Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 1 października 2016

Pozytywny wrzesień + InstaMix

Hej :)

Wreszcie mamy październik, a to oznacza pozytywne podsumowanie września.

Wrzesień minął mi bardzo szybko. Nowy rok szkolny na szczęście nie przyniósł wielkich zmian. Na szczęście mamy w większości tych samych nauczycieli. Co mega mnie cieszy, bo bardzo ich lubię.
Udało mi się dwa razy spotkać z kuzynką i spędzić razem masę czasu. Co rzadko się zdarza ze względu na naukę. Było też kilka wypadów. Nadrobiłam z wyjazdami do Torunia. Sporo zakupów, bo na jesień trzeba było zapełnić garderobę.

Pomimo dosyć sporej ilości nauki mogę powiedzieć, że wrzesień minął mi bardzo, bardzo, bardzo fajnie :)


  • Zakupy ciuchowe i nowe ołówki do rysowania, którymi zrobiłam rysunek sowy.
  • Wreszcie wróciłam na treningi karate. Wycisk jest maksymalny, z czego bardzo się cieszę.
  • Rodzinny wypad do Torunia. Było cudownie.
  • Kolejny wypad do Torunia. Pojechała z nami moja kuzynka Wiki. Spotkałyśmy się też z ciocią Beatą i Agatką.
  • Kolejne zakupy na jesień
  • Wreszcie mam aparat na zęby. Na szczęście nie taki na stałe. 
  • Sobota spędzona z Wiki. Wypad na zakupy. Super spędzone popołudnie i wieczór.
  • Odwiedziny u prababci.
  • Super sesja zdjęciowa na bloga. 
  • Mam też nowe regały w pokoju. Teraz pomieszczą się wszystkie moje książki i jeszcze na wiele nowych jest miejsce. No i będę mogła zrobić Room Tour :)

Zapraszam na mix z instagrama klik

❤️Jeszcze letnio ❤️Małe zakupy S❤️owa, którą narysowałam nowymi ołówkami ❤️Smile ❤️Odrabianie lekcji ❤️Zakupy z Pepco, Orsay i Rossmann ❤️Moja szafa ❤️Truskawki z ogródka
 
 
❤️Toruń ❤️Zakupy z Tiger i Carrefour ❤️Z Wiki w Pizza Hut ❤️Najlepsze zakupy ever ❤️Toruń wieczorem ❤️Wspomnienia z wakacji ❤️Zakupy i kupka najlepsza ❤️Taki miły wieczór
 
 
❤️OOTD ❤️Moje pierwsze figurki Funko Pop ❤️Przywieźli regały ❤️Część półek zapełniona ❤️Zakupy ❤️I znów zakupy.

Jak minął wam wrzesień?

14 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*