Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 4 października 2016

Rodzinny wypad do Jura Parku w Solcu Kujawskim

Hej

U mnie ostatnio nie dzieje się dobrze. Nie chcę o tym pisać na blogu, bo jest to bardzo osobista rzecz. Jest mi mega ciężko. I nawet myślałam o usunięciu bloga, albo zawieszeniu go na dłuższy czas. Po namyśle doszłam jednak do wniosku, że nie mogę przestać pisać. Tutaj jest mi dobrze. Mogę zapomnieć o złych i smutnych rzeczach. A jest mi naprawdę bardzo smutno. Muszę jednak uciec w coś pozytywnego. Dlatego dziś tak jak już wcześniej sobie zaplanowałam będzie kolejna wakacyjna relacja. Wiem, że już jesień, ale chcę mieć to wszystko opisane w jednym miejscu.

Gdy tata był na urlopie i była u nas Wiki razem całą rodziną pojechaliśmy do Jura Parku w Solcu Kujawskim.
Wiadomo jest to w dużej mierze atrakcja dla dzieci, ale i my świetnie się tam bawiliśmy. Przeszliśmy się ścieżką oglądając repliki dinozaurów. Przy okazji strzelając sobie fotki. Nie raz miałyśmy ubaw.Wygłupialiśmy się. Było naprawdę świetnie.
Największą jednak atrakcją był dla nas taki mini park rozrywki. Statek piracki i duża karuzela. Momentami było strasznie. Ale i tak jeździłyśmy na tym. Nie raz nawet trzy razy pod rząd :)

Mam też dla was zdjęcia z tego świetnego dnia :)



Chciałabym też bardzo podziękować kuzynce i przyjaciółkom za wsparcie i pocieszenie w tych trudnych dla mnie dniach. Bardzo wam dziękuję i ogromnie się cieszę, że was mam :-*

8 komentarzy:

  1. Wycieczka musiała być świetna, nigdy nie słyszałam o tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś w podobnym miejscu. Zdjęcia są świetne i widać, że fajnie spędziliście czas :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo ciekawe miejsce :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała relacja :) Takie wspomnienia dają pozytywną energię :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*