Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 28 października 2016

Tag: Mój pokój + Jesienny haul dekoracyjny

Hej :)

Dziś przychodzę do was z tagiem, który bardzo lubię. Opowiem wam trochę o moim pokoju. Będzie to taki wstęp do Room Tour, który planuję zrobić w listopadzie.

1. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Ściany w moim pokoju są białe. Jedna ściana miała być miętowa, ale zrezygnowałam z tego pomysłu. Stwierdziłam, że fajniejsza będzie biała baza przy dekorowaniu pokoju. Bo np. w BN mięta gryzłaby się z czerwonymi dodatkami.

2. Podoba Ci się Twój pokój?
Mój pokój jest świetny. Idealny nawet bym powiedziała. Bo jest dokładnie taki jak chciałam.

3. Co zmieniłbyś w swoim pokoju?
Nic bym nie zmieniła. Jedynie brakuje mi komody i toaletki. Ale to w najbliższym czasie planuję zakupić.

4. Jaki jest pokój Twoich marzeń?
Mój obecny pokój.

5. Dekorujesz swój pokój np. na Boże Narodzenie?
Pewnie, że tak. Zawsze dekoruję pokój na jesień, Boże Narodzenie, Walentynki czy wiosnę.

6. Twój pokój jest mały czy duży?
Raczej taki średni. Ani mały, ani duży.

7. Drzwi: otwarte czy zamknięte?
Zamknięte. Lubię mieć swoją prywatność. Mój pokój to taka moja oaza.

8. Dzielisz z kimś pokój?
Do wakacji zeszłego roku dzieliłam pokój z młodszą siostrą. Ale od wakacji 2015 mamy swoje oddzielne pokoje.

9. Zazwyczaj masz porządek czy bałagan?
Porządek. Chociaż czasami mam bałagan jak każdy chyba. Nie zawsze ze wszystkim zdążę się wyrobić.

10. Opisz swój pokój w dwóch słowach?
Wymarzony, przytulny.

11. Wolisz meble białe, drewniane, kolorowe czy czarne?
Białe, białe i jeszcze raz białe :P

12. Wolisz okna dachowe, z parapetem czy z balkonem?
Mam z parapetem i jest fanie, bo mogę postawić różne rzeczy. Ale super byłoby mieć balkon.

13. Ile czasu masz już swój pokój?
Mam go rok i prawie cztery miesiące.

14. Czy boisz się spać sama w pokoju?
Nieeee :)))

15. Jaką masz szafę?
Mam skośną, białą szafę z lustrem.

16. Czy Twoje łóżko jest wygodne?
Bardzo, ale marzy mi się większe.

17. Co znajduje się na Twoim biurku?
Lampka, podkładka, listownik, pojemniki z długopisami, kredkami i cienkopisami, karteczki. Czasami laptop.

18. Czy masz jakieś rysunki na ścianie?
Nie, ale mam tablicę korkową na której wieszam rysunki, zdjęcia, pamiątki.

19. Czy w przyszłości chciałabyś mieć inny pokój?
W najbliższej na pewno nie. Ale kiedyś jak wyprowadzę się z domu to na pewno tak.

20. Ulubione miejsce w pokoju?
Łóżko. Uwielbiam na nim leżeć, czytać książki, oglądać filmy czy yt. No i spać oczywiście :)


Tak jak w tytule mam też dla was jesienny haul dekoracyjny. W ostatnim czasie kupiłam kilka fajnych rzeczy do pokoju. Chciałabym wam je dziś pokazać.


Deska w kształcie serca z Pepco. Ja jej używam jako podstawki pod kubek czy jak coś jem. 



Podkładki na stolik z Pepco



Ramki na zdjęcia z Pepco


Foremki do wycinania ciastek z Home & You


Świeczki w kształcie liścia i jeża z Home & You


Kubek sowa z Home & You


Wrzos i dynia z Lidla


Woski z Yankee Candle, woski i mini świeczki z  Kringle Candle


Świeczka z Yankee Candle

Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się spodobał?
Jestem ciekawa jakie są wasze odpowiedzi na pytania z tagu?
Poopowiadajcie trochę o swoich pokojach. Tych które macie i tych wymarzonych.

46 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi, trochę się dowiedziałam :D Właśnie myślę o przemalowaniu ścian na biało..nie ma to jak biel :D
    Świetne rzeczy kupiłaś, świeca genialna :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie tu :) obserwuje :)
    Zapraszam też do mnie :)
    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zamierzam zrobić mały remont w pokoju, przemalować ściany, no i kupić toaletkę ♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać mojej :)

      Usuń
  4. Świethny blog! Z przyjemnością o9bserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super post można się bardzo dużo dowiedzieć, uwielbiam świece z Yankee :*
    Pozdrawiam ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Kochana nominowałam Cię do LBA! Mam nadzieję, że weźmiesz udział! Więcej szczegółów na moim blogu! Pozdrawiam! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo chcę mieć właśnie biały pokój, ale niestety szybko się to nie spełni. Dzielę pokój z młodszą siostrą, która ma fioła na punkcie różowego. Zgadnij, jaki kolor mają ściany?
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dzieliłam pokój z młodszą siostrą. Róż królował :)

      Usuń
  8. Moj pokoik jest malutku, ale za to bardzo przytulny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim pokoju panuje z reguły chaos! Post fajny;)

    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na zdjęcia pokoju :D świetne odpowiedzi ;3


    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Również to samo miejsce zaliczam w pokoju do ulubionych :p Bardzo fajnie odpowiedziałaś na pytania :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odpowiedzi ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście ze post mi się podoba, świetne akcesoria wybrałaś ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta drewniana podstawka jest super! :3 No i taki wrzosik też wygląda genialnie i nadaje jesienny klimat :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam wrzos w pokoju. Idealnie pasuje do jesiennego klimatu.
    Ja nie mogłabym mieć białych ścian. Niezbyt przepadam za tym kolorem.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie za specjalnie przepadałam za białym kolorem. Ale od jakiegoś czasu bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  15. Świetny post! Uwielbiam wrzosy w pokoju i świece! Wszystkie rzeczy są rewelacyjne :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy pomysł na posta
    Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Łóżko to chyba ulubione miejsce większości osób :D Fajne zakupy! Uwielbiam woski i świeczki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam białe ściany w pokoju! ten wrzos jest jeszcze w lidlu? bo jak tak to się skuszę bo wygląda przepięknie!

    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem. U mnie nie widziałam ostatnio.

      Usuń
  19. Świetne odpowiedzi i bardzo ciekawy pomysł na posta :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*