Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 21 października 2016

Weekendowe plany + OOTD Metallica

Hej :)

Jak tam u was?

Mnie dobija pogoda. Te deszczowe dni działają na mnie beznadziejnie. Pocieszam się jedynie, że najbliższe cztery weekendy będę miała w pełni zapełnione. Spędzę je z najbliższymi przyjaciółkami i kuzynką co na maxa mnie cieszy, bo ostatnio nie mamy dla siebie aż tyle czasu.

Za niedługo przychodzi do mnie przyjaciółka Ola. Jutro na noc przyjeżdża Karolina. Super, że będziemy miały dla siebie trochę takiego luźnego czasu. Wiadomo w szkole to wszystko na szybko.

Następny weekend spędzam z kuzynką Wiki. Planujemy wspólną imprezę na Halloween. Ach już się nie mogę doczekać :)))

Za kolejny weekend wyprawiam moje urodziny. Plan był inny. Ale zmienił się na jeszcze lepszy, bo wszystkie dziewczyny będą u mnie nocowały. To dopiero będzie impreza :)

Na ostatni czwarty weekend wypadają moje urodziny. Tata akurat przyjeżdża na urlop. Wiem, że razem z mamą mają jakieś plany, ale to wszystko tajemnica :)

A tak ogólnie to w szkole same sprawdziany. W środę pisałam test z przyrody, w poniedziałek będzie z historii i w czwartek z polskiego. Nauki jest, ale jakoś to wszystko ogarniam. Dobrze, że chociaż na treningach mogę się wyżyć :) Po wczorajszym mam takie zakwasy, że nie pytajcie. Był mega wycisk. Ale takie treningi są najlepsze :)

Ja już zmykam, bo trzeba się przygotować na przyjazd Oli. A was zostawiam ze zdjęciami zrobionymi latem w Jastrzębiej Górze :)


koszula, jeansy, zegarek: cropp / t-shirt Metallica: jakiś lokalny sklepik w Szklarskiej Porębie / nerka: house / adidas superstar: sizzer

10 komentarzy:

  1. Impreza z okazji Halloween to świetny pomysł :) Życzę wam udanej zabawy :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz plany ;3 No i udanej zabawy na urodzinach! Świetnie wyglądasz ;D
    sleep0walker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Ciekawe masz plany :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany masz ciekawe :)
    fajny look ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O, pewnie fajnie spędzisz najbliższy czas :) Świetne zdjęcia <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*