Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 27 listopada 2016

Christmas Wishlist czyli List do Mikołaja :)

Hej :)

To już taka tradycja, że na moim blogu pojawia się "List do Mikołaja" :)

U nas w domu tradycyjnie każdy pisze swój list. Jest to totalne ułatwienie dla innych domowników. Bo przynajmniej nie ma problemu z wyborem prezentu dla najbliższych. I każdy dostanie to co mu się aktualnie marzy :)

Moja lista nie jest, ani długa. Ani krótka. I są to rzeczy, które naprawdę bardzo chciałabym dostać.

 Moim bardzo dużym marzeniem jest dostać aparat. Chciałabym spróbować czegoś nowego i zacząć nagrywać na yt. Marzy mi się też Instax Mini do robienia wspólnych zdjęć z przyjaciółmi. Chciałabym też dostać lokówkę by co nieco pokombinować z moimi włosami. Przydałby mi się jakiś fajny, sportowy zegarek. Bardzo chciałabym też dostać książki Red Lipstick Monster i filmy Legion Samobójców oraz Wierna. No i oczywiście świeczki Yankee Candle.

Instax mini 8


Panasonic Lumix


Fajny sportowy zegarek


Lokówkę


Książki Red Lipstick Monster



Legion Samobójców


Wierna


 Świeczki Yankee Candle


A co wy chcielibyście znaleźć pod choinką?

29 komentarzy:

  1. całkiem ciekawe rzeczy byś chciała :) mi by się przydała jakaś porządna lustrzanka :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lustrzankę już mam z opcją nagrywania, ale do vlogów przydałby się lżejszy aparat :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale żywcem nie potrafię używać lokówki! Bardzo podobają mi się loki, ale niestety nie umiem zrobić takich idealnych, równiutkich, błyszczących i sprężystych jak mają te wszystkie panie na instagramie i filmikach w internecie.

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod choinką też bym chciała dostać Instax'a przeurocze są te aparaciki :) , ale podobno troskzę drogie są te kartki do tych aparatów . Świetny list :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt są drogie, ale fajnie mieć takie unikatowe fotki z przyjaciółmi :)

      Usuń
  4. Aparat mam i jest na prawdę świetny, chociaz fakt że zdjęć za często w sumie nim nie robię, bo ciągle trzeba kupować nowe wkłady które tanie nie są:) Co do filmu Wierna - polecam jak najbardziej całą serię!:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat właśnie Wiernej brakowało mi do skompletowania kolekcji :)

      Usuń
  5. Fajny pomysł na post - serio nie wiem czy nie zrobię podobnego :)
    Zostaję u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aparat Instax przeuroczo wygląda, ale ma małe możliwości, no i zdjęcia wychodzą stosunkowo drogo. Ale na mojej wishliście zagościłoby dużo sprzętu foto... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też marzy mi się instax, strasznie fajne są te aparaty :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. MArzę o instaxie i zapasie wkladów :) !!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tym listem. ;) Ja niedawno kupiłam nowy aparat.

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna lista! Również nie pogardziłabym świeczkami!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! Ja z pewnością chciałabym cała trylogie "Niezgodnej" i wiele innych rzeczy, za dużo wymieniać :D
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O sama bym chciała dostać instaxa ale nikt o tym nie wie :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre zestawienie, pod kilkoma pomysłami bym się podpisała, tylko lokówkę bym wolała zamienić na prostownicę hehehe. Do tego marzy mi się Redmond, takie kosmiczne urządzenie do kuchni, co piecze, gotuje i wszystko robi. Bo lubię gotować, tylko nie mam na to czasu :) Oprócz tego marzę jeszcze o karnecie na zajęcia z łucznictwa, bo kiedyś jako dziecko miałam taki łuk zabawkowy i tak mi się to spodobało, że do tej pory się zastanawiam czy nie spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę z łuku to sama bym postrzelała :)

      Usuń
  14. moja wishlista pojawiła się na blogu jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*