Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 25 listopada 2016

Haul urodzinowy 2016: Co dostałam na urodziny :)

Hej :)
To już ostatni post z serii urodzinowej. Będą to prezenty, które dostałam od rodziców, prababci, babci, siostry, kuzynki i przyjaciółek.

Rodzice w tym roku bardzo mnie zaskoczyli z prezentami. Nie spodziewałam się ich aż tak dużo. Dostałam naprawdę super rzeczy, o których marzyłam już od dłuższego czasu. Zwłaszcza o grach.  Dostałam moje wymarzone GTA i Wiedźmina. Wiem, że niektóre osoby może to dziwić. Ale moi rodzice nie mają z tym problemu, bo wiedzą że rozsądnie podchodzę do tego typu rzeczy. Dostałam też grę planszową, którą bardzo chciałam mieć czyli 5 sekund. Już w nią rodzinnie graliśmy i była super zabawa. Tata sprawił mi super niespodziankę, bo dostałam od niego śliczny bukiet białych róż. Nie obyło się też bez mojego ulubionego karmelowego ptasiego mleczka. No i kosmetyków. Cudownie pachnący peeling, żel pod prysznic, kule do kąpieli, kosmetyczkę, pomadkę matową K-lips. Ocieplacz reniferka, który jest mega słodki.



Prababcia już od dłuższego czasu kupuje mi książki na prezenty. Wie, że uwielbiam czytać. I książki zawsze mnie cieszą. Zwłaszcza te, które bardzo chcę przeczytać. Dostałam najnowsze części Gregora i  Magnusa.



Babcia wiedziała, że bardzo chcę dostać te książki. Bo na okrągło o tym mówiłam po obejrzeniu filmu Osobliwy Dom Pani Peregrine. Bardziej spodziewałam się ich na gwiazdkę, a tu taka niespodzianka. Super :) Dostałam też moje ulubione czekoladki i piękny bukiet czerwonych róż <3



Od siostrzyczki też dostałam super rzeczy. Termofor, który sama planowałam sobie kupić. Ocieplacz sówkę. Kolejną książkę tym razem Przewodnik po światach nordyckich. Pomadkę K-lips w cudownym brązowym kolorze i piękne jesienne róże <3



Kuzynka Wiktoria zrobiła mi mega niespodziankę. Dostałam od niej cudną ramkę, słodki róż i konturówkę.



Od Karoliny dostałam słodki wieszak na biżuterię, który idealnie pasuje do mojego pokoju. Zegarek i pyszną białą czekoladę.



Od Zosi dostałam pudełko na biżuterię, słodką świeczuszkę, pomadkę ochronną z Nivea, super grafikę i jedną z moich ulubionych czekolad.



Od Oli dostałam bardzo ciekawą rzecz. Jest to projektor, którzy montujemy sami i filmy wyświetlamy za pomocą smartfona. Do tego pyszne Raffaello.



Od drugiej Oli dostałam super zestaw z Ziaja o cudnym kakaowym zapachu, czekoladki i "szampana" :)



Dziękuję za tak cudowne prezenty. W ogóle dziękuję za super urodziny, które znów trwały z tydzień. Fajnie tak móc celebrować ten wyjątkowy dla mnie dzień. Prezenty są mega. Idealnie trafione. Dziękuję :-***

21 komentarzy:

  1. Świetne prezenty!
    Ja nawet na gwiazdkę nie dostaję tylu rzeczy :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne prezenty szczególnie gra, a kwiatki cuuudowne :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty. Najbardziej podobają mi się gry i mam nadzieję że będziesz miała przy nich sporo zabawy.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione Wszystkiego najlepszego! Dużo szczęścia i powodzenia w dalszym pisaniu bloga!

    Pozdrawiam,
    Rose ♥
    http://rosegoldplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoooo ten projektor bardzo mi sie podoba , świetna alternatywa , dla miłośników oglądania filmów :D
    Daj znać jak wypróbujesz :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś naprawdę dużo fajnych prezentów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tym projektorem ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja *.* najlepsze produkty, ale oczka mi się zaświeciły jak zobaczyłam czekoladę oreo :D

    zapraszam też do mnie :)
    https://byoliv.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*