Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 11 listopada 2016

Jesienny Room Tour

Hej :)
Dziś mam dla was obiecany room tour. Będzie to wersja jesienno-halloweenowa. Uwielbiam dekorować mój pokój z okazji różnych świąt czy pór roku.

Nowy pokój mam ponad rok. Wcześniej dzieliłam pokój z siostrą . Miałyśmy duży pokój na dole. Room tour z niego był na początku mojej blogowej działalności. Po remoncie rodzice przenieśli nas na górę. Każda ma swój wymarzony pokój. Siostra różowy, a ja biały. Marzyłam o nim bardzo długo i wreszcie marzenie się spełniło

Mój pokój jest największy. Taki sobie wybrałam i na taki rodzice się zgodzili. Przeszedł małą metamorfozę podczas remontu. Troszeczkę się zmniejszył, ale niewiele. Duży pokój był przechodni. Za każdym razem siostra musiałaby przechodzić przez mój pokój, żeby wejść lub wyjść ze swojego. Mama wymyśliła, że przedłużymy korytarz dorabiając ścianki i oddzielne drzwi do mojego pokoju. Dzięki temu każda z nas ma swoją prywatną przestrzeń. Co jest super. Wolę mieć trochę zmniejszony pokój, ale mój własny.

Meble w pokoju są białe. Część jest zrobiona z drewna sosnowego pomalowanego na biało. Tak jak biurko i niski regał. Meble te były robione na zamówienie u stolarza. Będę miała jeszcze zamawianą u tego samego pana dużą komodę.

Szafę i wysokie regały też miałam robione na zamówienie, ale już u innego stolarza, który robi meble z płyt.
Małą komodę, która robi u mnie za szafkę nocną rodzice kupili w Lidlu.
Metalowe łóżko jest z Jysk.

Stolik, który jest pod telewizorem kupiliśmy w Ikea. W tym miejscu będzie stała komoda, o której pisałam wam wcześniej.

Mały stoliczek , który wygląda jak z Ikea rodzice kupili w meblowym w naszym mieście.
We wnęce przy szafie będzie moja mini toaletka.

Dodatki w pokoju są z Ikea, Pepco, Home&You, Jysk, Biedronka, Tiger

Jeszcze różnych dodatków mu brakuje, ale jego obecny wygląd bardzo mi się podoba :)















 
Jestem ciekawa co sądzicie o moim pokoju?
Podoba wam się czy nie?
Coś byście zmienili? A może dodali?
Czekam na opinie :)

28 komentarzy:

  1. Twój pokój jest genialny! Pięknie go urządziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękny pokój! Zakochałam się!!! A te poduszki są po prostu genialne!


    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prześliczny pokój! Taki w sam raz, nie jest przesadzony a to najważniejsze. Zakochałam się w tym regale z książkami! :D Powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny pokój! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny pokój, uwielbiam białe wnętrza! Ja mój pokój niedługo remontuję i też będzie biało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super uroczy pokój! JA podczas remontu również postawiłam na biel, ale dodałam masę czarnych zdobień, dzięki czemu pokój wygląda bardzo nowocześnie. Moje lokum jest malutkie, ale białe ściany bardzo pomagają optycznie je powiększyć!
    Słodziutkie te ozdóbki! Dynie i nietoperze podbiły moje serce. Sama chętnie bym takie zrobiła, ale ciężko u mnie z czasem :(

    Zapraszam do mnie :)
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny pokój! Te białe meble i ściany - idealnie! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny pokój - mega podoba mi się szafka koło drzwi i stoliczek nocy! Bardzo ładnie go urządziłaś!
    Zapraszam do mnie - będzie mi bardzo miło, jak zajrzysz na mojego bloga.
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pokój, ten napis ,,love'' jest ekstra ;). Widzę same najlepsze książki, jeszcze tylko Igrzysk brakuje ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również się podoba. Zdecydowanie mój design :)

    http://toksycznakosmetyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliszny pokoj, klasyczny i bardzo zadbany. Podobaja mi sie te ozdoby halloweenowe oraz swiatelka. Super robota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie urządzony pokój, uwielbiam białe wnętrza!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    rosegoldplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny pokój , w moich ulubionych odcieniach :):) :):)
    Ślicznie jest urządzony , podobają mi się te poduszki co masz na łóżku sa przeurocze :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*