Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 30 listopada 2016

Pozytywny listopad + InstaMix

Hej :)

Listopad jest jednym z moich ulubionych miesięcy. A to dlatego, że bardzo lubię jesień no i w tym miesiącu mam urodziny :P Ogólnie nie działo się dużo. Ale mimo wszystko bardzo fajnie spędziłam ten czas z najbliższymi i przyjaciółkami.

 
  • Impreza urodzinowa. Na początku plan był inny. Impreza miała być w kręgielni dzień po moich urodzinach. Plany jednak się zmieniły, bo mama zaproponowała drugą opcję czyli imprezę u nas w domu z nocowaniem. Nie zastanawiałam się długo. Wybrałam oczywiście opcję nr. 2, bo była dużo fajniejsza. I tak tydzień przed moimi urodzinami odbyła się impreza. Były wszystkie moje przyjaciółki. Było świetnie. Super się bawiłyśmy. Byłam bardzo szczęśliwa, że mogłyśmy ten dzień spędzić wszystkie razem :) Dostałam też od dziewczyn świetne prezenty. Bardzo mi się podobają. 
  • Moje urodziny, które były super. Takie babskie, rodzinne. Potem trochę lenistwa, które było mi bardzo potrzebne.
  • Wizyta u fryzjera i mała zmiana, bo dosyć sporo włosów podcięłam :)
  • Wypad na kręgle z przyjaciółmi rodziców, moją przyjaciółką i naszymi siostrami. Było świetnie. Super się bawiłam. Później pojechaliśmy jeszcze do cioci i wujka. Nawet tańce były :)
  • Po urodzinowy wypad na sushi do Torunia. Było pysznie. Mega się najadłam. Uwielbiam sushi. Mogłabym je jeść na okrągło :)
  • Wypad do kina na Magiczne zwierzęta i jak je znaleźć. Film super. Bardzo mi się podobał. Fajnie było znów przenieść się w ten magiczny świat. Cały czas coś się działo. Było też śmiesznie. Uwielbiam filmy z tej serii. Fajnie jakby nakręcili kontynuację. 
  • Przygotowania do zawodów. Po roku znów zdecydowałam się pojechać na zawody. Ogólnie to ja trenuję po prostu tak dla siebie. Chcę mieć dobrą formę, uwielbiam treningi i ten wycisk. Ale same zawody nie kręcą mnie jakoś szczególnie. Raz na jakiś czas pojadę, żeby się sprawdzić po prostu. Poznać nowe osoby. Spotkać się ze znajomymi. To będzie moja 2 walka. Wcześniej było tylko kata. Zawody odbędą się w Płocku 3 grudnia. Trzymajcie kciuki :)
  • Pierwszy duży śnieg, który bardzo cieszy, bo już niedługo święta :)

Zapraszam również na InstaMix z mojego INSTAGRAMA Klik

❤Wieczór z książką ❤Październikowe zakupy ❤Babskie popołudnie z mamą ❤Imprezowo ❤Urodzinowa impreza z przyjaciółkami ❤Nocowanko z przyjaciółkami ❤Piżamowo ❤Urodzinowe prezenty od kuzynki i przyjaciółek


❤Moja śliczna ❤Piękna złota jesień ❤Czas na trening ❤Urodziny ❤Cudowne urodziny spędzone z prababcią ❤Urodzinowe prezenty od prababci, babci i siostry ❤Małe zmiany ❤Piękne urodzinowe róże od Tatusia


❤Z przyjaciółką na kręglach ❤Urodzinowe prezenty od rodziców ❤Urodzinowo na sushi ❤Natura ❤Z rodzinką w kinie na Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć ❤W szkole ❤Cudeńka z Goodies.pl ❤Przedświąteczne zakupy ❤Wreszcie biało


Jak wam minął listopad?

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie zestawienia zdjęć!
    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy wrzucasz na insta, podoba mi się taki wpis bo można też pokazać te zdjęcia tym co nie posiadają tej aplikacji.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to ostatnie zdjęcie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i cudne zdjęcia *.* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego (spóźnione, ale co tam) + fajne zdjęcia, jesteś naprawdę bardzo ładna tak ogólnie. :)
    Mój blog: Recenzje filmów. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*