Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 1 listopada 2016

Pozytywny październik + InstaMix

Hej :)
Październik był dla mnie bardzo ciężkim miesiącem. Zwłaszcza jego początek. Nie będę się tutaj na ten temat wypowiadać. Wydarzyło się coś bardzo smutnego dla mnie. Ale mimo wszystko tak jak co miesiąc chcę napisać te pozytywy. Bo nie chcę myśleć tylko o smutnych rzeczach. Chcę pamiętać też te dobre. A dobrych było naprawdę sporo. Bardzo się cieszę, że mogłam liczyć na najbliższe mi osoby. Przyjaciółki i rodzinę.


  • Przekonałam się kolejny raz, że na przyjaciół zawsze mogę liczyć. Dziękuję wam bardzo dziewczyny :-* 
  • Cudny dzień spędzony z Olą.
  • Wypad na "Osobliwy dom Pani Peregrine". Film świetny. Bardzo mi się podobał. Koniecznie muszę kupić książki z tej serii.
  • Tydzień spędzony z tatą. Ogólnie z całą rodziną. Było wspaniale być razem. Zwłaszcza teraz. 
  • Kolejny wypad do kina. Tym razem na "Sekretne życie zwierzaków domowych". Świetna bajka. Mega się na niej ubawiłam :)
  • Wypad z klasą.
  • Wspólny wypad z koleżankami na pizzę. 
  • Wreszcie chociaż na chwilę była u mnie Zosia. Ostatnio nie mamy tyle czasu dla siebie. Niestety nasze zajęcia dodatkowe wypadają w inne dni i się mijamy. Dobrze, że chociaż mamy dla siebie czas w szkole.
  • Super popołudnie spędzone z Olą.
  • Nocka z Karoliną. Głupawka nas nie opuszczała. 
  • Nocka z Wiki. Było super i impreza :)
  • Mega świetnie spędzone Halloween z Wiki, Natalią i Oliwią <3

Niedzielny spacerek / Jedne z najgorszych dni w moim życiu /// Rodzinnie na Osobliwy dom Pani Peregrine / W drodze do Włocławka / Jesienne zakupy / Z siostrzyczką w kinie na Sekretne życie zwierzaków domowych 


Spotkanie z koleżankami / Jesienne zakupy / Wakacyjne wspomnienia. Zamek Krzyżacki w Malborku / Niedzielne lenistwo. Czas na lekturę i gorącą czekoladę / Omlet na śniadanko / Takie cudeńka z goodies.pl / Czas na trening / U mnie z przyjaciółką Olą


Jesienny spacer/ Głupawka z Karoliną. Nocowanie / Oglądałyśmy z Karoliną Mei Ren You / Niedzielny spacer / Gadżety na Halloween / Suicide Squad / Wreszcie ją mam / Z rodzinką na obiedzie w Pizza Hut


W makijażu / Z kuzynką na spacerze / Z kuzynką i siostrzyczką na spacerze / Harley Quinn gotowe na Halloween / Z siostrzyczką jako Harley Quinn


Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik 
  

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*