Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 8 listopada 2016

Ulubieńcy października :)

Hej :)
W październiku trochę się tych ulubieńców nazbierało. Pierwszy raz jest coś z kolorówki. Odkryłam też bardzo fajny olejek do twarzy. Z książkowych rzeczy chyba pierwszy raz trafiłam na tak fajną szkolną lekturę.


Żel do mycia twarzy Mixa
Jest delikatny, ale skutecznie oczyszcza twarz. Skóra po nim jest delikatna.



Tonik Mixa
Jest idealnym dopełnieniem żelu. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Są delikatne, ale skuteczne.



Argan Face Oil Bielenda
Super nawilżający olejek. Idealnie nadaje się przy wieczornej pielęgnacji. Ma fajną konsystencję. Niby jest tłusty, ale przy mojej mieszanej cerze super się sprawdza. Rano skóra jest dobrze nawilżona, miękka i delikatna.



 Pomadka Wibo Lips To Kiss 2
Moja pierwsza pomadka. Ma piękny, delikatny kolor. Jest w miarę trwała. Całkiem tania jak na matową pomadkę.



Azja Express
Skoda, że Majdanowie tak szybko odpadli. Za to Renatki nie cierpię.
A wy oglądacie ten program. Co o nim sądzicie i o uczestnikach?



Top Model
Uwielbiam ten program. Moim zdaniem powinien wygrać Patryk.
Kto jest waszym faworytem/faworytką?



 Pretty Little Psycho



Within Temptation Forsaken



Osobliwy Dom Pani Peregrine



Ten obcy



Herbata Lipton Citrus
Moja ulubiona herbata w ostatnim czasie. Mogłabym ją pić na okrągło.



Kubek sowa z Home&You
Uwielbiam go. Jest taki duży i słodko wygląda.



Świeczka Yankee Candle Burbon Vanilla
 Słodki, karmelowo-waniliowy zapach.


A  jakich wy mieliście ulubieńców października?

18 komentarzy:

  1. Siema. Ten tonik rzeczywiscie zweza pory? Wez napisz u mnie, prosze Cie bo mam 1,5 miesieczne dziecko na rekach w tym momencie i duzo na glowie, a mam diurawa gębę po ciąży. z gory dzieki. pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię ten żel i tonik. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię Top Model! Niektórzy mówią, że to mało ambitny, głupi program ale ja tam nie wstydzę się przyznać, że go uwielbiam. Ciekawi ulubieńcy, kubeczek sówka skradł mi serce!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i taki program fajnie obejrzeć dla odmóżdżenia :)

      Usuń
  4. Ja chyba od zawsze piję herbaty Liptona :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... widzę u Ciebie ten cudowny kubek z sową. Zauroczyłam się nim podczas mojej ostatniej wizyty w tym sklepie. Chyba będę musiała po niego wrócic. :D A herbatka dobra na każdą porę i obowiązkowo z dodatkiem cytryny.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post o tematyce "DIY" na moim amatorskim blogu.
    -> amator-ka.blogspot.com
    Pozdrawiam - Amatorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa czy kupiłaś kubek?

      Usuń
  6. Oglądam Top Model ale nie mam faworyta. Bardzo fajni ulubieńcy. Ten kubek jest świetny! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Tego Obcego ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam Top Model :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w Top Model kibicuję Darii i Danielowi, jestem ciekawa kto wygra.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*