Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 5 listopada 2016

Za co kocham jesień :)

Hej :)
Jesień. Jedna z moich ulubionych pór roku. Zwłaszcza w takie dni jak te kiedy robiłam zdjęcia z dzisiejszego posta. Słonecznie, ciepło i pełno liści spadających z drzew. Pięknie.
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię jesień za kilka szczególnych dla mnie rzeczy.

 ☕ Długie spacery z psem, który wygłupia się w liściach.
☕ Wieczory pod kocykiem z dobrą książką i gorącą herbatą.
☕ Moje urodziny.
☕ Palenie świeczek czy wosków o zapachu dyni.
☕ Nastrój przy zapalonych lampkach, bo szybko robi się ciemno.
☕ Wieczory z kubkiem gorącej czekolady i dobry film.
 ☕ Dni kiedy pada deszcz, a ja nie muszę nigdzie się ruszać.
☕ Gorące zupy krem.
☕ Ciepłe swetry i bluzy.
☕ Zbieranie kasztanów.
☕ Pomarańczowe i brązowe dodatki w pokoju.
☕ Dynie.
☕ Ciężkie wojskowe buty.
☕ Halloween.


A wy lubicie jesień? Czy raczej nie koniecznie?
A jeśli lubicie czy kochacie to za co?

26 komentarzy:

  1. Mimo, że na ogól nie przepadam za jesienią, to jednak ta pora ma swoje uroki :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba poza wiosną każda pora roku na swoje wady i zalety. Bo wiosna ma tylko zalety :)

      Usuń
  2. Ale super zdjęcia :)
    Ja najbardziej lubię w jesieni Halloween :D
    https://www.instagram.com/emciaw/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są mega :)
    Za jesienią nie przepadam, bo jest zimno i deszczowo. Ale gdy jest słonecznie, ma swój urok. Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są piękna! ;) Ja natomiast jestem zwolenniczką lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każda pora roku ma w sobie coś wspaniałego. Chociaż lato uwielbiam chyba najbardziej :)

      Usuń
  5. jeszcze kolorowo choć już chłodno brrr... gdzie do lata...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas teraz tak szybko biegnie, że za niedługo już zobaczymy lato :)

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia ♥ Ja kocham jesień za cudowne kolory i wszechobecne wielobarwne liście spadające z drzew :)
    Pozdrawiam :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że dodajesz tyle zdjęć :) Dzięki nim udzielił mi się fajny, jesienny klimat. Ja dzisiaj planuję super długi spacer z moim psiurkiem, tradycyjnie porobię sporo zdjęć. Ja osobiście uwielbiam jesień, to moja ulubiona pora roku :) Pozdrawiam!

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że post i zdjęcia przypadły Ci tak do gustu :)

      Usuń
  8. BEAUTIFUL ! lovely photos :)


    I think your blog is pretty :) we can follow each other if you like . What do you think ?

    19th century OOTD Post - read more

    Check out my Insta and stay tuned ♥Instagram

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubi jesieni. Jedyne co mi si w niej podoba to krajobrazy :)
    Obserwuje!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sumie też mam urodziny na jesień, chociaż ciężko mi to zrozumieć, bo 13 grudnia już bardzo podchodzi pod zimę, no ale cóż... Kiedyś nienawidziłam jesieni, ale to jest chyba mój pierwszy rok, kiedy zaczynam dostrzegać jej zalety ;) Piękne zdjęcia, kochana :* Oby takich więcej!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*