Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 18 grudnia 2016

OPENBOX Kosmetykomania :)

Hej :)
 
Dziś chciałabym wam pokazać kosmetyki i nie tylko, które zamówiłam w ostatnim czasie w sklepie kosmetykomania.pl
 
 Paczka była oklejona słodką, różową taśmą. W środku znalazłam pięknie zapakowane moje zakupy. Wszystko było włożone w foliową torebkę obwiązaną różową wstążką. Naprawdę słodko to wyglądało.
Zamówiłam świeczkę Yankee Candle, woski z Yankee Candle, maski Skin 79, bomby do kąpieli. W gratisie dołączona była próbka mydła w płynie. Znalazłam tam też karteczkę z kilkoma miłymi słowami.
 
Zapraszam do obejrzenia moich zakupów.
 
 
Mieliście już do czynienia ze sklepem kosmetykomania.pl ?
Używałyście już masek ze Skin79, albo tych bomb do kąpieli?

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*