Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 20 grudnia 2016

Świąteczny Room Tour

Hej :)
 
Dziś chciałabym pokazać wam świąteczną wersję mojego pokoju. Szczerze to miałam już nie dodawać tego posta, bo zdjęcia średnio mi się podobają. A wszystko przez beznadziejne światło. Niestety codziennie jest ciemno mimo wczesnych godzin. A, że mój pokój jest od strony zachodniej to jest dosyć ciemno w nim. Zwłaszcza przy takich beznadziejnych pogodach jakie mamy. No, ale obiecałam ten post. Nie chciałam nawalić. Chociaż denerwuje mnie bardzo to ziarno na zdjęciach. Rozjaśniłam zdjęcia na tyle na ile się dało.  Miał się pojawić również filmik, ale obraz jest tak ciemny. Nie podoba mi się jeszcze bardziej niż zdjęcia. Poczekam do wiosny. Jak już mój pokój będzie całkowicie urządzony. I będzie ładny, słoneczny dzień. Wtedy na pewno dodam filmik Room Tour.  
 
Dobra przejdźmy do pokoju. Jeśli chodzi o wystrój to trochę się pozmieniało. Kolory poduszek i koc. Teraz jest bardziej świątecznie. Na regałach przybyło nowych książek. Ale też i dodatków świątecznych. No i moich ukochanych świec. Nie mogło zabraknąć choinki. Na stoliku jest też obrus, który czekał na tą specjalną okazję.
Jest też dużo więcej lampek. Mam na ich punkcie totalnego świra :)














Zmieniacie wystrój swojego pokoju na święta?

11 komentarzy:

  1. Ja mojego pokoju w tym roku nie przystrajam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze muszą pojawić się jakieś akcenty świąteczne :)

      Usuń
  2. cudowny pokój, też uwielbiam lampki. ostatnio zrobiłam mały remont i też mam cały biały pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pokój i chyba na jednej z półek widzę serię Darów Anioła, prawda? :D
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ty masz cudowny pokój a te dekoracje są po prostu prześliczne. Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przytulnie! Świetna ta wbudowana szafa <3 !
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*