Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 11 grudnia 2016

Świeca Yankee Candle #8

Hej :)
Dziś chciałabym pokazać wam świecę Yankee Candle, którą kupiłam na stronie goodies.pl
Idealnie nadaje się na święta, ale i nie tylko. W chłodne dni daje niesamowity klimat. Uwielbiam ją.
  
Duży słój z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.


Cudowny zapach świeżo pieczonego jabłecznika. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów. Pachnie mega apetycznie. Od razu mam chęć zjeść babcinego jabłecznika. Pieczone jabłko, cynamon, kruszonka. Mniam, mniam, mniam :) Nie jest na szczęście taki duszący i przytłaczający. Fajnie wpasowuje się w świąteczne przygotowania :)


Mieliście już styczność ze świecami Yankee Candle?
Co o nich sądzicie?
Może polecicie mi jakiś wasz ulubiony zapach?

34 komentarze:

  1. Pewnie pięknie pachnie, ja się przyzwyczaiłam do wosków, taka świeca miesiącami stałaby u mnie, lubię często zmieniać zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię woski, ale jednak jest duża różnica co do jakości zapachu z wosku, a świecy. Bo świeca cały czas ma ten sam zapach. A jednak w wosku z każdym paleniem jest on coraz słabszy.

      Usuń
  2. Pewnie pachnie plackiem z jabłek ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely blog, happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam od nich żadnej świecy, a bardzo chcę... Kurcze! Ich najbliższy sklep jest w Galerii Kazimierz, wybieram się tam za niedługo, to może w końcu kupię.

    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zamawiam z internetu. Najpierw kupuję woski, żeby sprawdzić zapachy, które mi się podobają. I jak zakocham się w jakimś zapachu to wtedy zamawiam świece zawsze polując na promocje :)

      Usuń
  5. Nie miałam styczności z tymi świecami , od czasu do czasu lubię jednak zainwestować w jakieś zapachowe świeczki , aby dodać pięknego zapachu mojemu pokojowi :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić tanie świeczki z Lidla takie w stacjonarnej ofercie.

      Usuń
  6. Uwielbiam świeczki Yankee Candle! Właśnie szykuje się na zakup nowego zapachu ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie Yankee, ale najczęściej zamawiam witches brew i tego typu zapachy :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super świeczuszka, będe musiała ją wypróbować :) ja sama współpracuję z goodies, ale kupuję tylko samplery :) mogę polecić my serenity i like sunset- bardzo je lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja częściej korzystam z wosków, żeby właśnie testować nowe zapachy.

      Usuń
  9. Chciałabym kiedyś przetestować jakąś świece YC :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przetestować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam świeczek, ale na pewno pięknie pachnie, już to czuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam świty z tej firmy :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dawna poluję na te świece..jednak ich cena mnie przeraża! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja kupuję je tylko na promocjach.

      Usuń
  14. Takie wymyślone zapachy moim zdaniem są najlepsze, bo po prostu to co rzadkie najbardziej kręci człowieka!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę koniecznie przetestować!
    Cieplutko pozdrawiam!
    mój blog- M A V S E L I N A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*