Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 15 grudnia 2016

Świeca Yankee Candle #9

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejną recenzją świeczki z Yankee Candle. Recenzja miała pojawić się dużo później, ale na stronie goodies.pl możecie kupić do końca miesiąca właśnie tą świeczką 20% taniej.
 
 
 
Duży słój z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mięta pieprzowa, słodkie ciasteczka oraz kremowy waniliowy lukier.
 
 
Jest to zapach tych świątecznych laseczek. Taki miętowy cukierek, ale bardziej słodki. Świeczka pachnie raczej świeżo niż dusząco. Trochę kojarzy mi się ze śnieżną świeżością z nutką właśnie mięty. Fajna alternatywa dla słodko, duszących świątecznych zapachów.
 

Jeśli nie chcecie kupować dużego słoika, bo boicie się czy zapach wam się spodoba możecie również kupić małą świeczkę, wosk czy sampler. Wszystkie właśnie o tym zapachu dostaniecie 20% taniej.
 
Podaję wam również linki


Mieliście może już ten zapach?
Jeśli tak to co o nim sądzicie?

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*