Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 2 grudnia 2016

Trzecie urodziny bloga :)

Hej :)

Tak to już trzy lata minęło odkąd zaczęłam prowadzić bloga.

Bardzo wam wszystkim dziękuję, że jesteście ze mną. Dziękuję za każdy komentarz, bo są one dla mnie bardzo ważne. Czuję wtedy, że mam z wami kontakt i nie piszę tylko dla siebie. Wiem, że jesteście ze mną. I razem przeżywamy różne sytuacje.


Wreszcie mamy grudzień. Jak ja nie mogłam się doczekać tego miesiąca. Uwielbiam tą przedświąteczną atmosferę. Dekorowanie pokoju, ubieranie choinki, jarmarki bożonarodzeniowe, kupowanie prezentów, pieczenie pierniczków. Ach już się się nie mogę doczekać tych wszystkich przygotowań. 

Będą tygodniowe blogmasy tak jak w zeszłym roku. Bardzo lubiłam tą formę postów. Wam również się podobała, więc i w tym roku się pojawią. 

Myślałam też nad zorganizowaniem konkursu z okazji urodzin bloga. Ale sama nie wiem czy jest sens to robić, bo poprzedni nie cieszył się jakimś szczególnym zainteresowaniem. Dajcie znać czy chcielibyście taki konkurs.

Planuję jako dodatek do bloga zacząć nagrywać filmiki na YT. Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo u mnie różnie z czasem jest. Miałam nagrać filmik z urodzinowymi prezentami, ale oczywiście nic z tego nie wyszło. Brak czasu. A jak jest czas to brak dobrego oświetlenia.

Jutro miałam jechać na zawody karate. Niestety rozłożyło mnie jakieś choróbsko. Prawdopodobnie grypa żołądkowa, ale jakaś dziwna bo tylko żołądek mnie boli. Żadnych innych typowych objawów brak. Ale strasznie się czuję. Dobrze, że chociaż trochę lekarstwa od pani doktor pomagają. Nawet nie macie pojęcia jaka jestem zła, że mnie akurat teraz to dopadło. Tak się cieszyłam na te zawody. Wiadomo stres był, bo miałam walczyć. Ale bardzo chciałam pojechać. A tu lipa :( Wkurzona jestem strasznie



Zdjęcia są ze strony weheartit.com
 

18 komentarzy:

  1. Gratulacje i dużo weny do dalszego pisania postów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze ? Jestem twoją nową czytelniczką i powiem, że mamy duużo wspólnego :D Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://allthisandsomuch.blogspot.com/

    PS. Uwielbiam twoje tło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to dziwne ale mnie żołądek bolał np. ze stresu :) Męczyłam się strasznie ale gdy już wszystko się poukładało to mi przeszło. Co do konkursu to myślę, że ostateczna decyzja należy do Ciebie :)
    Życzę kolejnych lat blogowania!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miał mój tata jak był w moim wieku. Ja tak nie mam. Po prosu byłam chora :(
      Dzięki :)

      Usuń
  5. Gratulacje! Trzy lata to już naprawdę długo :D Trzymam kciuki za pomysł nagrywania na yt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Będą następne zawody ;) gratulacje 3 lat :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje 3 lat na blogu! Na następne zawody na pewno pojedziesz i wszystko będzie dobrze :) A apropo konkursu, to aktualnie jeden trwa u mnie na blogu, zapraszam:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, gratulacje! Powodzenia i wytrwalosci na kolejne lata :) Fajny jest pomysl z filmikami na youtube, ososbiscie uwielbiam ogladac vlogi, wiec jesli uda Ci sie tylko czas znalezc to nagrywaj :)
    Pozdrawiam
    https://polengland.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*