Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 8 stycznia 2017

Co dostałam na Mikołajki i pod choinkę :)

Hej :)
Dziś będzie taki luźniejszy post. Jeszcze świąteczny trochę, bo będzie to podsumowanie rzeczy, które dostałam na Mikołajki i pod choinkę. Sama bardzo lubię czytać takie posty czy oglądać filmiki na yt.

U nas jest taka tradycja, że drobniejsze prezenty dostajemy na Mikołajki, a w Wigilię pod choinką znajdujemy już takie konkretniejsze. Wiem, że w niektórych domach jest na odwrót.

Na Mikołajki dostajemy też tylko prezenty od rodziców. W tym roku dostałam naprawdę super rzeczy, które bardzo mi się podobają i jestem z nich mega zadowolona :)


Świeczka Yankee Candle, którą bardzo chciałam mieć. Pachnie cudownie słodko i ma śliczne opakowanie.

Książkę Gwiezdny pył. Uwielbiam ten film i świetnie będzie przeczytać książkę :)

Kolorowanki z serii Harry Potter oraz Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć.

Płyta Within Temptation jednego z moich ulubionych zespołów :)

Film Wierna :)

Słodkie kapcie Renifery :)

Pod choinką znalazłam większość rzeczy, o których marzyłam. I które znalazły się w moim liście do Mikołaja. Bardzo wszystkim dziękuję za cudowne prezenty. Niesamowite uczucie jak bliscy obdarowują nas rzeczami, o których tak bardzo marzyliśmy.
Sama również bardzo lubię obdarowywać bliskich prezentami. I w miarę możliwości spełniać ich marzenia :)

Od rodziców dostałam wymarzony aparat, który właściwie sama po świętach planowałam sobie kupić. Ale rodzice mnie ubiegli :) Dostałam też kartę pamięci do aparatu, zegarek, który bardzo chciałam. Niespodzianką był grawer na tylnej części zegarka :) I płytę Seleny Gomez

Od prababci dostałam książki Red Lipstick Monster, z których bardzo się cieszę :)

A od babci lokówkę, która też mi się marzyła. Ostatnio coraz częściej eksperymentuję z wyglądem. Z lokami zawsze był problem. A teraz będę mogła je mieć tak często jak będę chciała :)

A co wy dostaliście w buta czy pod choinkę?
Jesteście zadowoleni ze swoich prezentów?
Jak u was jest z tradycją obdarowywania się prezentami?

28 komentarzy:

  1. Jaki sprawdzony prezent! Za świeczkę bym się pokroiła! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty najbardziej chyba ucieszyłabym się ze świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty! Też dostałam świeczkę, ale to "od mikołaja" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow naprawdę świetne prezenty! Ja również dostałam płytę Seleny! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowności ;)
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty, sama bym chciała takie dostać ;) Twoja prababcia ma dobry gust i wie co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prababcia wie kogo wysłać na zakupy :)

      Usuń
  8. super prezenty zwłaszcza lokówka

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja prababcia sama wymyśliła te książki? Genialny prezent, sama bym chciała dostać taki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no prababcia aż tak obcykana nie jest he he. Po prostu spytała się mnie co chciałabym dostać. Powiedziałam o książkach, a prababcia dała pieniążki mojej mamie i kazała je dla mnie kupić.

      Usuń
  10. Ale świetne prezenty! Ja dostałam odtwarzacz,ubrania,kosmetyki i słodycze :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest podobnie, na mikołaja dostaje się coś malutkiego, taki bardziej upominek czy świąteczny gadżet a pod choinkę, czyli na wigilię, już większy prezent :) ja w tym roku raczej zrobiłam większe prezenty, nie dostałam dużo. Chyba jestem na to trochę za stara, ale jeden prezent dostałam taki jaki chciałam :) całą linię kosmetyków do włosów :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie obdarowywać bliskich ich wymarzonymi prezentami :)

      Usuń
  12. Musisz mieć świetną prababcie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*