Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 21 stycznia 2017

Plany na ferie 2017

Hej :)



W tym roku moje ferie zapowiadają się fantastycznie. Jestem niesamowicie  podekscytowana, bo okazało się, że tacie udało się załatwić na ten czas dwutygodniowy urlop. Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę. Będziemy mieli dla siebie całe dwa tygodnie bez szkoły. Yupi :)



Moje plany:
  • Jechać na nocowanie do mojej chrzestnej do Bydgoszczy.
  • Jechać na starówkę w Bydgoszczy
  • Jechać na sushi do Torunia.
  • Jechać do Młyna Wiedzy w Toruniu
  • Odwiedzić Legendy toruńskie
  • Jeździć na łyżwy.
  • Jechać na kręgle.
  • Jechać na jakiś wypad do Gdańska, Gniezna, Warszawy lub Poznania.
  • Spotkania z kuzynką i przyjaciółkami.
  • Wypady do kina.
  • Nie mieć czasu na lenistwo. Chcę ten czas spędzić aktywnie.
 

A jakie wy macie plany na ferie?

26 komentarzy:

  1. ja już mam ferie co prawda nie spędzam ich na razie jakoś aktywnie bo raczej siedze w domu z herbatką, simsami i serialami ale też mam mase papierologi do robienia więc taka forma odpoczynku chyba najbardziej mi odpowiada chociaż z chęcią poszłabym na łyżwy dopóki pogoda dopisuje! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formalnie ferie zaczynam w ten weekend. Ale i tak mam je przyspieszone, bo jestem chora. Mam tylko nadzieję, że do ferii mi przejdzie.

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie planuje ferii, mam na to jeszcze tydzień :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma feri :(
    fajnie ze masz takie plany
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życze udanego wypoczynku od szkoły :)
    Mnie od tego roku już nie obowiązują ferie :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie super zdjęcia! <3



    Zapraszam do obserwowania:
    K l a u d e n c j a (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. przede wszystkim chcialabym spedzic te ferie aktywnie ;) jednakze nie bede miala okazji chodzic do kina tak jak ty, gdyz bede u siebie w malej miejscowosci ;p chce odpoczac od miasta hahahaah

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! miłego dnia

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie mieszkam w małej miejscowości, gdzie kino jest tylko z nazwy. Ale nic w nim nie grają. Jeżdżę 30km, żeby obejrzeć to co mnie interesuje :)

      Usuń
  7. Ale nabrałam ochoty na łyżwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby Ci się udało zrealizować wszystkie plany. :) Ładne zdjęcia!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Aby wszystko się spełniło! Super miejsca planujesz odwiedzić! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*