Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 4 stycznia 2017

Pozytywny grudzień + InstaMix

Hej :)

Grudzień minął zdecydowanie za szybko. Te wszystkie przygotowania mignęły ekspresowo. Święta przeleciały jeszcze szybciej. Ale było naprawdę świetnie. Najlepsze święta ever. He he chyba co roku to powtarzam, ale było naprawdę cudownie, rodzinnie. I to jest dla mnie najważniejsze.

W grudniu było bardzo dużo fajnych momentów. Jedna rzecz mi nie wypaliła czyli zawody. Ale nie przejmuję się tym. Ważne, że choroba minęła i jest już dobrze.

  •  Własnoręczne wykonywanie ozdób na kiermasz i choinkę. Dało mi to mega radochę i dużo satysfakcji jak każdy zachwycał się moimi bombkami :)
  • Wypad do Torunia w poszukiwaniu sukienki na święta. Spacer po starówce :)
  • Imieniny u prababci Basi.
  • Wspólne pieczenia babeczek z siostrą na kiermasz do naszej szkoły.
  • Ubieranie białej choinki w moim pokoju.
  • Mikołajki i świetne prezenty :)
  • Mikołajki i kiermasz w szkole.
  • Samotny wypad z mamą na zakupy :)
  • Szkolna wycieczka do Gniezna do fabryki bombek.
  • Pieczenie pierniczków, nasza coroczna tradycja :)
  • Spotkanie z Wiki. Pierwsze od moich urodzin chyba. Wreszcie miałyśmy czas się spotkać.
  • Odwiedziny u cioci Wiesi i wujków.
  • Wypad do Bydgoszczy do Ikea.
  • Jarmark Bożonarodzeniowy w Toruniu i wypad na gorącą czekoladę do Grande Coffee :) Rodzinnie obchodziliśmy rocznicę rodziców.
  • Wspólne ubieranie choinki w salonie. Zawsze ubieramy ją z tatą. Jedna z naszych tradycji :)
  • Ozdabianie pierniczków :)
  • Wypad z Roksaną do kina na Vaianę. Multikino zrobiło mi mega niespodziankę. Za zdjęcie na instagramie, które robiłam jak byłam na "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" dostałam kod na darmowy bilet. Postanowiłam zabrać moją młodszą siostrzyczkę na bajkę. Bardzo nam się podobała. Dziękuję Multikino :)
  • To był dla mnie jakiś szczęśliwy czas. Instagram znów zaskoczył. Na kosmetykomania.pl wygrałam bon na zakupy w ich sklepie właśnie za zdjęcie z instagrama :)
  • Szkolna Wigilia.
  • Trening karate z Mikołajem w moim klubie :)
  • Cały świąteczny tydzień tata był w domu :)
  • Rodzinna Wigilia, pyszne jedzenie, czas z rodziną, wymarzone prezenty.
  • Pierwszy dzień świąt spędzony na spacerach, rodzinnie tak fajnie było.
  • Drugi dzień świąt i odwiedziny u rodziny przez praktycznie cały świąteczny dzień.
  • Po świętach cały dzień spędzony z Wiktorią.
  • Odwiedziny w schronisku. Odwiedziliśmy zwierzaczki. Wszystkie są takie słodkie. Zawieźliśmy karmy dla psiaków i kotów. Kochani pomagajcie. Nawet najdrobniejszy gest dużo znaczy.
  • Wypad do Torunia na łyżwy. Było świetnie :)
  • Impreza sylwestrowa z rodzinką :)

Grudniowy InstaMix mój INSTAGRAM Klik

 ❤Pierwszy dzień grudnia, czas rozpocząć odliczanie do świąt ❤Bombka na szkolny kiermasz ❤Wypad do Torunia ❤Spacer po starówce ❤Czas ubrać choinkę ❤Mikołaj zostawił mikołajkowe prezenty ❤Kiermasz mikołajkowy w szkole ❤Moje mikołajkowe prezenty


❤Wieczór z książką ❤Moje zamówienie z kosmetykomania.pl ❤Na wycieczce do fabryki bombek ❤Piękny poranek ❤Moje ostatnie zakupy ❤Czas na kolejną lekturę ❤Nasze pierniczki ❤Taki miły piątek 


❤W Grande Coffee na pysznej gorącej czekoladzie ❤Jarmark Bożonarodzeniowy w Toruniu ❤No i choinka ubrana ❤Zdobimy pierniczki ❤Nasze ozdobione pierniczki ❤Z siostrą w kinie na Vaiana skarb oceanu ❤Wreszcie luźne popołudnie ❤Na wigilii szkolnej 


❤Klubowy trening z Mikołajem ❤Mikołaj poszalał ❤Wigilia ❤Świąteczne lenistwo ❤Moje świąteczne prezenty ❤Z kuzynką ❤Oglądamy HSM2 ❤Odwiedziny w schronisku dla zwierząt


❤Na łyżwach w Toruniu ❤Moja przygoda z rysowaniem ❤Insta podsumowanie 2016 ❤Sylwestrowo


Jak wam minął grudzień?

32 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia ;)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawego masz instagrama :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To był dla ciebie wspaniały miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te piżamy z ostatnich zakupów. Pozdrawiam i obserwuję, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. W grudniu planowałam sobie następny rok - chce go przezyć jak najlepiej, zmienić się (na lepsze) i zwiedzić kawałek świata.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, żeby Twoje plany i postanowienia się spełniły :)

      Usuń
  6. What beautiful pictures, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem jak aktywnym miesiącem był dla Ciebie grudzień , ja nie specjalnie przywiązywałam wagi do tego co sie działo , wiem jednak , ze minął zdecydowanie za szybko :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, uwielbiam grudzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia - mega nietuzinkowe! Mi grudzień minął bardzo spokojnie, aczkolwiek dobrze, że 2016 rok już się zakończył ( był dla mnie troszeczkę pechowy).:)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że 2016 już się skończył.

      Usuń
  11. Ale masz przepiekne zdjecia ;)
    obserwuje
    i zapraszam do siebie :*
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie oraz cudowne zdjęcia.Pozdrawiam cieplutko<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki super wpis chyba sama się skuszę na coś takiego.Bardzo pozytywny.Mi grudzień zleciał głównie na nauce więc może być :D
    julie-s-world.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne podsumowanie! Widzę, że grudzień udany. Super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*