Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 13 stycznia 2017

Ulubieńcy grudnia

Hej :)
 Na początek weekendu przychodzę dziś do was z ulubieńcami miesiąca :)
Jest ich dosyć sporo. I są naprawdę najlepsi z najlepszych. Na pewno nie zostaną tylko ulubieńcami jednego miesiąca, bo mogę śmiało powiedzieć, że będą nimi przez najbliższe miesiące .

Żel pod prysznic Palmolive
To był również mój ulubieniec w listopadzie. Nie mogło go zabraknąć w grudniu, bo zapach ma obłędny. Czekoladowy budyń, który używałam codziennie przez cały miesiąc. To już moje trzecie opakowanie :)

Róż z I Love Makeup
Ma piękny kolor, który idealnie pasuje do mojej cery. Do tego to słodkie opakowanie :)

Żel do brwi Lovely
Uwielbiam go. Idealnie wpasowuje się w kolor moich brwi. Bardzo delikatnie je przyciemnia. Są bardzo naturalnie podkreślone. Ja mam ten jaśniejszy kolor, bo jest jeszcze ciemniejszy.

K-lips Neutural Beauty
Używałam jej bardzo często. Ma piękny kolor. Może nie jest jakaś super trwała, ale to jest dla mnie mniej istotnie. Kolor po prostu uwielbiam.

Krem do rąk Evree
Jest to najlepszy krem do rąk jaki miałam. Może jego zapach nie jest jakiś wow, ale jest bardzo przyjemny. Za to jego działanie jest fantastyczne. Super nawilża, nie zostawia takiej tłustej powłoki, której po prostu nie cierpię.

Świeczka Yankee Candle
Mój ulubiony zapach w ostatnim czasie. Pachnie miętowo, ale słodko. Z resztą recenzja tej świecy znajduje się w grudniowych postach :)

Termofor 
Moje wybawienie po powrocie do domu, gdy jest mi zimno. To będzie ulubieniec całej zimy :)

Metallica - The Unforgiven

Within Temptation Lost

 Wiz Khalifa Work Hard Play Hard


Tajemniczy ogród
Cudowna książka jak na lekturę. Super mi się ją czytało. 

Gorąca czekolada
Moja osłoda na każdy zimny wieczór. Dopełnienie grudniowej, świątecznej atmosfery :)

Jakich wy mieliście ulubieńców w grudniu?

22 komentarze:

  1. Te serduszka są naprawdę fajne! :D K lips bardzo lubię, ale w kolorze Milky Brown, żelu do brwi używam z siostrzanej firmy Lovely - Wibo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest też żel do brwi. :) Miłego popołudnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Makeup Revolution! Fajni ulubieńcy ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem z Evree jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem z Evree również moim ulubieńcem :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. róż ciekawie wygląda ;) , chyba się skusze i go kupie :)
    https://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest naprawdę super. Jest delikatny i działa rozświetlająco :)

      Usuń
  7. Super! U mnie odkryciem końca roku jest serum Inveo do rzęs, bardzo wydajne i dobrze działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do rzęs używam pomadki z Altera, która świetnie się sprawdza jako odżywka do rzęs :)

      Usuń
  8. Zawsze kiedy chce sobie kupić K lips nie ma już go w Rossmannie u mnie w miejscowości. Jestem ciekawa tego różu i kremu do rąk ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w końcu uda Ci się je dostać.

      Usuń
  9. Róż jest bardzo fajny, słyszałam o nim wiele dobrych opinii ! Muszę go sobie sprawić.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  10. Genialni Ulubieńcy :) a żelik z Palmolive właśnie nabyłam :) Obłędne zapachy ma ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowy też jest super. Jedynie waniliowy jest dla mnie beznadziejny. Strasznie chemiczną wanilią pachnie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*