Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Wyprzedaże na Kosmetykomania.pl OPENBOX

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejnym postem z rzeczami z Kosmetykomania I nie jest to post sponsorowany. Chciałam wam po prostu pokazać rzeczy, które kupiłam na wyprzedażach w tym sklepie. Odkryłam go całkiem niedawno. Mają świetne promocje na świece, woski czy kosmetyki.



Rzeczy, które zamawiamy są pięknie zapakowane.


Korzystając z niższych cen wosków oczywiście zamówiłam kilka moich ulubionych.



No i bomby do kąpieli. Uwielbiam je. Świetnie nawilżają, a skóra po kąpieli jest taka gładka i miła w dotyku.






Zamówiłam również korektory. Mój ulubiony wyglądający jak błyszczyk. I na wypróbowanie nowy, rozświetlający, wykręcany w pędzelku. On nie był na wyprzedaży.



Potrzebowałam też małej szczotki do torebki czy plecaka. I musiała to być TT



Na próbę wzięłam też puder bambusowy z Paese i kokosowy Eos




 Mieliście któreś z tych kosmetyków?
Robiliście kiedyś zakupy w tym sklepie?

38 komentarzy:

  1. Ile wspaniałości! Puder bambusowy jest tak samo dobry jak mój ryżowy - bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę go testować :)

      Usuń
  2. Zawartość pudełka jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, pięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawne, ze teraz jeśli chce się pokazać swoje zakupy, trzeba podkreślać, ze nie jest to wpis sponsorowany. hmm co do zakupów, całkiem fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, że takie zabawne. Po prostu nie chcę, żeby ktoś mi zarzucał, że na siłę coś reklamuję. A ludzie potrafią się różnych rzeczy czepiać jak widać :)

      Usuń
  5. Uwielbiam paczki Kosmetykomanii - nikt tak cudownie nie pakuje przesyłek :) Widzę bomby z mojego posta - UWIELBIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tylko u nich spotkałam się z tak pięknie zapakowanymi rzeczami. Bomby uwielbiam. Ale też mnie podoba się to, że mają lepsze zniżki na świece z YC.

      Usuń
  6. nigdy tam nic nie zamawiałam, ostatnio kupuję na minti. może się skuszę bo piękne opakowania, widzę mój ulubiony kamuflaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przygoda z tym sklepem zaczęła się od świec YC. Bo zapachy miesiąca mają tańsze niż w innych sklepach :)

      Usuń
  7. Dużo słyszałam o tym sklepie internetowym, pare razy odwiedziłam stronkę ale jeszcze nic nie zamawiałam :) eos jest świetny :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do pierwszych zakupów zachęciła niższa cena YC. Wszędzie zapachy miesiąca są niższe o 20%, a u nich o 25% :)

      Usuń
  8. Świetne rzeczy,pierwszy raz słyszę o tym sklepie.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne rzeczy i nie mówię tego żeby ci było miło czy coś ale na prawdę są cudowne od razu ide sprawdzić czy coś znajdzie się dla mnie :)
    Brakuje mi mało do 100 obserwatorów , pomożesz?
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz coś ciekawego dla siebie :)

      Usuń
  10. Genialne produkty! od razu wchodzę na tą stronkę i sama coś zamawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty ale żadnego nie miałam okazji wypróbować (oprócz zapachu Snowflake cookie od Yankee Candle) chętnie weszłam na ten sklep by zobaczyć ich asortyment, ciekawy aczkolwiek dla mnie za drogi a i ich program lojalnościowy nie jest dla mnie komfortowy, ale ogólnie sklep super!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczęłam kupować u nich przez świece YC.

      Usuń
  12. Te bomby do kąpieli w kształcie babeczek są świetne:D Aż żal byłoby je rozpuszczać:d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jest szkoda i dlatego używam ich wtedy, kiedy potrzebuję prawdziwego relaksu :)

      Usuń
  13. uwielbiam te woski ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest cudownie zapakowane *.* Bąby do kąpieli wyglądają słodko ^^ Jeszcze nie słyszałam o tej stronie, ale chyba tam zajrzę :D Świetne zakupy ^^ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Przepięknie zapakowane! Zazdroszczę zakupów :) Ja właśnie też zaopatrzyłam się w puder bambusowy ale z Ecocery i bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Tangle Teezer bardzo fajny. Bomby do kąpieli również.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*