Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 25 stycznia 2017

Za co kocham zimę :)

Hej :)

Ja już w piątek rozpoczynam ferie. Z czego ogromnie się cieszę. Bardzo potrzeba mi takiego wolnego czasu. W dodatku spędzimy je całą familią, bo tata będzie miał urlop. I przyjedzie na dwa tygodnie do Polski.

Dziś mam dla was taki luźniejszy post ze sporą ilością zimowych zdjęć.
Zima jest to jedna z moich ulubionych pór roku. Tak naprawdę to lubię wszystkie, bo w każdej znajdę coś co w niej uwielbiam. Zima, ale ta prawdziwa jest szczególna właśnie za śnieg. To mroźne powietrze, ostre słońce i skrzypiący śnieg pod nogami. Chciałabym się z wami podzielić rzeczami, za które tak lubię tą porę roku.




💙śnieg 

💙święta 

💙gorąca czekolada




💙gorąca herbata 

💙spacery z psem, który szaleje w śniegu 

💙wieczory z książką czy dobrym filmem




💙świąteczne dekorowanie pokoju

💙cudowne piernikowe zapachy

💙ciepłe swetry i grube koce




💙ubieranie choinki

💙wigilia

💙ferie




💙 efekt mrozu i szronu na drzewach i wszystkim co znajduje się na dworze

💙 jazda na łyżwach

 💙 palenie świeczek czy pięknie pachnących wosków


Lubicie zimę?
Jeśli tak to za co ją lubicie?
A jeśli nie to czego w niej nie lubicie?

32 komentarze:

  1. Bardzo fajny inspirujący post :)
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię zimę bo zimą mam urodziny ( właściwie to jutro mam urodziny ;)). Dodatkowo lubię ten tajemniczy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia - wprowadzają mnie w błogi nastrój, dzięki czemu dryfowanie między snem a jawą staje się realne. :) Piesek prześliczny. :) Sama muszę zaopatrzyć się w kominek do palenia wosków - strasznie chcę poczuć ten cudny zapach, który otuli mój pokój aurą zmysłowości.

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski z Yankee są idealne do wprowadzania w miły nastrój :)

      Usuń
  4. piekne zdjecia :) ja nie lubie zimy.

    http://alexwberry.blogspot.com/ - przepis na zielone smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że najbardziej lubię lato. Ale tak naprawdę to staram się we wszystkim znaleźć jakieś pozytywy :)

      Usuń
  5. Ja chyba nie mam za co lubić zimy ... przynajmniej tej w Niemczech nie znoszę. Bo tylko brzydko szaro i ponuro. Żadnego śniegu ... Ale tą prawdziwą, białą zimę uwielbiam <3 taką z Twoich fotografii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas w tym roku wreszcie pojawił się śnieg. Bo od kilku lat to było tak, że coś tam spadło, ale zaraz się roztapiało. I zamiast pięknego śniegu była totalna chlapa.

      Usuń
  6. Zima jest przepiękna, szczególnie taka biała...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię za biały śnieżek i niesamowity klimat, a nie lubię za mróz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam zimę i właśnie napisałam o niej post, a zdjęcia cudowne! ;)

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się w piątek kończą ferie i na powitanie mam 3 sprawdziany! YAY!
    Bardzo ładne zdjęcia. Ja zimę lubię, bo nie odczuwam tak bardzo temperatur.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zimowe widoki:)
    ja lubię zimę ale tylko wtedy kiedy mogę na nią patrzeć zza okna:P jestem zmarzluchem więc mrozu nie lubię:P za to drzewa pod śnieżną kołderką to śliczny widok:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne widoki :) Nie przepadam za zimą, ale jest na czym zawiesić oko ;)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. JA w zimie najbardziej lubię, to, że mogę wziąć sobie kocyk, wypić ciepłą kawę/herbatę oglądając przy tym jakiś serial lub czytać książki :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, gdzie na środku jest droga, a po bokach drzewa <3 Niesamowita perspektywa :)
    Ja kocham zimę za gorącą herbatę, ale latem też ją piję!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam właśnie za gorącą czekoladę *.*

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*