Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 1 lutego 2017

Pozytywny styczeń + InstaMix

Hej :)
Styczeń minął mi i dobrze i źle. Wręcz fatalnie bym powiedziała. Zwłaszcza jego końcówka. Ale dzięki najbliższym nie zaliczam go do takiego najgorszego. Działy się też fajne rzeczy, o których możecie poczytać poniżej :)

  • Wypad na łyżwy do Torunia
  • Koncert Kamila Bednarka w Toruniu
  • Fajne popołudnie spędzone u znajomych rodziców.
  • Wizyta u kosmetyczki.
  • Wymyślanie z tatą i Roksaną niespodzianki dla mamy na urodziny :)
  • Urodzinowa niespodzianka dla mamy. Zaskoczenie było totalne, aż mamie łezka poleciała. Uwielbiam to :)
  • Wycieczka do teatru w Płocku na "Szatan z siódmej klasy".
  • Początek ferii i urlop taty :)
  • Super urodziny taty :)
  • Wypad do Torunia na sushi 

Instagram

 ❤Sylwester i Nowy Rok ❤Pierwszy trening w nowym roku ❤Na łyżwach w Toruniu ❤Obiadowo w Pizza Hut ❤Orszak Trzech Króli ❤Koncert Kamila Bednarka ❤Całą rodziną na Bednarku ❤Fit śniadanie


 ❤Zapasy uzupełnione ❤U kosmetyczki ❤Fit śniadanie ❤Biedronkowe łupy ❤Moje nowe łyżwy ❤Nagroda od kosmetykomania za zdjęcie z instagrama ❤Wyprzedażowe łupy ❤WOŚP 2017


 ❤Moje cudeńka ❤Pitahaya ❤Powrót ze szkoły ❤Wycieczka do teatru w Płocku ❤Po teatrze wreszcie jedzonko ❤Toruń wieczorem ❤Zakupy na kosmetykomania ❤Trening


 ❤Z miłości do gotowania ❤Niedzielny spacer ❤Poniedziałkowe sushi ❤Zakupy i wygrana na kosmetykomania

Jak wam minął styczeń?

16 komentarzy:

  1. Kurczę, to zdjęcie na samym dole narobiło mi ochoty na sushi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś te butki ? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam intensywny miesiąc, u mnie głównie nauka no i moje urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Łyżwy świetne, też muszę zainwestować w nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix, widać, że miło spędzałaś czas :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wydarzenia i fajne zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Styczeń minął mi bardzo pracowicie cały czas kartkówki i sprawdziany a zdjęcia boskie:)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*