Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 7 lutego 2017

Tag: Instagram

Hej :)
Ferie mijają mi super. Nie mam czasu na siedzenie przed kompem. Ale mimo wszystko znalazłam chwilkę, żeby dodać dla was tag o moim instagramie.

1. Jaką masz nazwę na ig?
Moja nazwa na ig to oliwiasara04

2. Kiedy założyłeś konto?
Konto mam od ponad dwóch lat.

3. Które zdjęcie opublikowałeś jako pierwsze?
 Nie pamiętam dokładnie, bo to było dawno temu. A od czasu do czasu robię czystki na koncie.

4. Jak często wchodzisz na ig?
Bardzo często. Właściwie to jestem na nim non stop. Jak mam wolną chwilę i dostęp do telefonu.

5. Które zdjęcie ma najwięcej polubień?
Zdjęcie konkursowe z kosmetykomania.pl . Dzięki niemu wygrałam bon na zakupy w tym sklepie.

6. Ilu masz obserwatorów?
Na tą chwilę 1677

7. Kto jest ostatnią osobą, która polubiła Twoje zdjęcie?
angelaa11221

8. Jakiego rodzaju zdjęcie ostatnio widziałeś na stronie głównej?
Zdjęcie dziewczyny w czarnych superstarach :)

9. Mógłbyś żyć bez tej aplikacji?
Nie, nie i jeszcze raz nie. Jestem od niej uzależniona :)

10. Ilu ludzi śledzisz?
W tej chwili 1089. Co jakiś czas robię przegląd i przestaję obserwować duchy. Ja chcę mieć obserwatorów, którzy są ze mną a ja z nimi. Praktycznie każda osoba, która zostawia u mnie serduszko jest przeze mnie odwiedzana.





Podajcie swoje instagramy. Z chęcią was odwiedzę :)

10 komentarzy:

  1. Ja również jestem uzależniona od Instagrama :) bardzo lubię, nie umiałabym zrezygnować :)
    Zapraszam na mojego insta: _palitka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam instagrama "firmowego" na którym w sumie obserwuję tylko instablogi kosmetyczne. Ten prywatny zaś leży trochę zapomniany

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tak, ja chyba nie umiałabym odpowiedzieć na niektóre pytania, np kiedy założyłam i pierwsze zdjęcie. To było tak dawnooo

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*