Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 3 marca 2017

Pozytywny luty + InstaMix

Hej :)
Mogę wam powiedzieć, że to był najlepszy miesiąc od bardzo długiego czasu. Wydarzyło się tyle super rzeczy. Było mega aktywnie. Przybyła nam nowa domowniczka. Spędziłam dużo czasu z tatą. Było super, super, super :)

  • Ferie były najlepsze na świecie. Przez całe dwa tygodnie tata był w domu. Non stop coś się działo. Jeździliśmy na różne wypady. Spędzaliśmy czas rodzinnie. 
  • Dwa razy byliśmy na bilardzie. Na godzinę nam się nie opłacało, więc zawsze graliśmy po dwie godziny. Sporo się poduczyłam od ostatniego razu kiedy grałam. Jest coraz lepiej :)
  • Na kręglach też byliśmy dwa razy. W końcu zaczęłam grać bez band. I szło mi świetnie. Aż sama byłam w szoku, bo właściwie grałam na równym poziomie z rodzicami. I to było super :)
  •  Jeździliśmy na łyżwy do Włocławka i Torunia. Zimą to nasza ulubiona forma rozrywki. Dobrze się poruszać :)
  •  Byliśmy w Bydgoszczy na nocowaniu u mojej chrzestnej i chrzestnego Roksany. U cioci i wujka było świetnie. Uwielbiam spędzać u nich czas. Chłopacy też są najlepsi <3
  • Spotkałam się z Wiki i jej koleżankami, które są mega świetne. Wreszcie się poznałyśmy z dziewczynami. I mam nadzieję, że będziemy spotykać się częściej.
  • Wiki u mnie nocowała. Spędziłyśmy razem super dni. Różne wypady. Na łyżwach też byłyśmy razem.
  • Wypad do kina z siostrzyczką na "Lego Batman Movie". Dobra siostra ze mnie :P
  • Walentynki, które wiążą się z tym, że tego dnia zamieszkała z nami nasza nowa domowniczka. Nasza koteczka Buffy <3
  • Rodzinny wypad do Torunia. Fajnie spędziliśmy dzień. Roksana szalała w sali zabaw. Byliśmy na pysznej kolacji w naszej ulubionej pierogarni.
  • Przez około tydzień mieliśmy w naszej szkole gości z zagranicy. Dwie świetne dziewczyny z Gruzji i Indonezji. Mogłam trochę sprawdzić swój angielski. 
  • Popołudnie spędzone z Niną.
  • Najlepszy wypad z mamą od bardzo długiego czasu. spędziłyśmy dzień tylko we dwie. Było świetnie. Pyszne śniadanie, spacer z Flicką, pyszny obiad, bilard, zakupy, odpoczynek przy gorącej czekoladzie, kino i długo wyczekiwany "XXX Reaktywacja.
  • Szkolna wycieczka. Byliśmy z klasą na kręglach. Mieliśmy najlepszą ekipę :)
  • Międzyszkolne zawody w koszykówce, na których zajęliśmy pierwsze miejsce. W tym roku super się udało, bo nie tylko my zajęłyśmy pierwsze miejsce. Ale chłopacy też. 

InstaMix Klik

❤Na bilardzie ❤Rodzinnie w Pizza Hut ❤Na łyżwach z rodzinką ❤Na kręglach ❤Rodzinny wypad ❤Teraz czas na bilard ❤Na łyżwach było super ❤Najlepsza szarlotka tylko u chrzestnej 
 
 
❤Wujek zrobił nam takie pyszne sushi ❤Spotkanie ❤Nocowanie z kuzynką ❤Na zimowy spacer ❤Na łyżwach z rodzinką ❤Z kuzynką ❤Na łyżwach
 
 
❤Rodzinnie na łyżwach ❤Z kuzynką w Toruniu ❤Nocowanko ❤Na zakończenie ferii z siostrzyczką w kinie na Lego Batman Movie ❤Walentynkowe zakupy ❤Nasza nowa domowniczka ❤Walentynki ❤Mniam
 
 
❤Buffy ❤Dzień kota ❤Śniadanko ❤Z rodzinką na obiedzie ❤Tłusty czwartek ❤Ostatnie spotkanie z Sali ❤Ostatnie spotkanie z Anano ❤Na pizzy z Niną
 
 
❤Z Flicką na spacerze ❤Babski wypad z mamą ❤Z mamą na bilardzie ❤Czas na mały relaks po zakupach ❤W kinie na XXX Reaktywacja ❤Weekendowe zakupy ❤Z klasą na kręglach ❤Zapomniane weekendowe zakupy

 
Jak wam minął luty?

10 komentarzy:

  1. To był wspaniały miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki super miks zdjęć! :) u mnie luty minął na nauce... niestety... sesja i sesja i sesja
    ale dobrze, ze juz koniec :)
    udaego nowego miesiąca! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, zazdroszczę kotki :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://shinyhaired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix zdjęć ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś fajny miesiąc, super kociak ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*