Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 30 maja 2017

Wracam + OOTD

Hej :)
Dobra czas się brać do pracy. Odkurzyć stronice bloga i wrócić do regularnego pisania. Mam nadzieję, że wiosna doda mi energii, motywacji i weny do pisania. 
Przez ostatnie tygodnie nie działo się nic nadzwyczajnego. Taka zwyczajna codzienność, na którą składała się głównie nauka. A jak już mogłam odpocząć to lenistwo królowało. Za duże przeciążenie chyba było i dlatego miałam taką awersję do pisania. Potrzebowałam resetu. Taki odpoczynek zdecydowanie był mi potrzebny. Głowa pełna pomysłów. Fajne rzeczy się szykują. Zwłaszcza na początku czerwca. Będzie bardzo dużo zdjęć, bo jadę na trzy dni do Czech. Na co nie mogę się doczekać. Wakacje też zapowiadają się superowo. Ale o planach wakacyjnych też pojawi się post. Dlatego na razie nic nie zdradzam :)

Od bardzo dawna nie było u mnie żadnego outfitu. Dziś przychodzę do was z taką luźną stylizacją. W czymś w czym od dłuższego czasu najbardziej lubię chodzić. Zwłaszcza jak idę na pojeździć na fiszce :)
Uwielbiam jeansy z wyższym stanem, do tego bluzę crop top. No i obowiązkowo moje ulubione superstary :)

 bluza: hm / jeansy, okulary: sinsay / superstary: sizzer

Wracam też do moich ulubionych miejscówek na zdjęcia. Tym razem zaczynamy sesje zdjęciowe 2017 na PKP :)

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*