Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 15 czerwca 2017

Plany na wakacje :)

Hej :)
 Już za tydzień zakończenie roku szkolnego. Wreszcie rozpoczniemy wakacje na które mega się cieszę.

Odpoczęłam też trochę po moich wyjazdach, bo  5 czerwca byłam na wycieczce w Warszawie. A od 7do 9 byłam na kolejnej wycieczce. Tym razem w Czechach. Możecie się spodziewać postów z dużą ilością zdjęć :)

A wracając do tematu. Na te wakacje cieszę się najbardziej na świecie. Spełni się moje bardzo duże marzenie czyli wyjazd do Anglii. Razem z rodzicami i moją siostrzyczką lecimy tam na tydzień. Planów na zwiedzanie jest sporo. Mega się tym jaram :)
 
Na sam początek wakacji planuję zwyczajnie się polenić. Odpocząć od nauki i wszystkich beznadziejnych rzeczy, które spotkały mnie w ostatnim czasie. Od beznadziejnych ludzi przede wszystkim.
 
W połowie lipca wylot do Anglii.
 
Warner Bros. Studio Tour London - The Making of Harry Potter
 
 Muzeum Madame Tussauds.
 
 Muzeum Sherlocka Holmesa.
 
 British Museum.
 
Spacer nad Tamizą, London Eye, Big Ben, Parlament. 
 
Spotkania i nocowania z kuzynką.
 
Spotkania z przyjaciółkami.
 
Wypady nad jezioro.
 
Różne jednodniowe wyjazdy.
 
Czytanie książek. A zaległości mam całą masę.
 
Wypady na rowery, bieganie, siłownia, rolki, fiszka. Po prostu dużo ruchu.
 
Festiwal Lipa czyli Rockowe Zakończenie Lata.
 
 
Wiadomo plany planami. Nie wszystko może wypalić, bo różnie to w życiu bywa. Mam zamiar po prostu dobrze się bawić i wyciągnąć z tych wakacji jak najwięcej.

Zdjęcia zostały zapożyczone ze strony google.pl
 
A jakie wy macie plany na wakacje? 
Jedziecie gdzieś czy raczej spędzacie je w domu?

4 komentarze:

  1. Pamiętam kiedy to ja marzyłam o Angli - byłam, zobaczyłam, pożyłam tam i teraz już mnie jakoś nie ciągnie. Może to też przez aktualnie panującą tam sytuację. Jednak życzę Ci aby twój wyjazd był niezapomniany, bo sama pamiętam te emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę do Warner Bros ;), ja jadę na początek na obóz na Mazury, potem nie wiem.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Można tylko pozazdrościć takiego wyjazdu :D Ja zamierzam ten wakacyjny czas spędzić z rodziną :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*