Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Pozytywny maj + InstaMix

Hej :)
Jeszcze się chyba nie zdarzyło, żeby ten post był z takim opóźnieniem. Na początku czerwca miałam trochę rzeczy na głowie. A zwłaszcza spraw wyjazdowych. Dlatego dopiero teraz znalazłam czas, żeby napisać i opublikować moje miesięczne podsumowanie.

Maj minął mi dosyć szybko i bardzo fajnie. Przede wszystkim miałam naprawdę sporo czasu dla przyjaciół :) Mieliśmy też dużą rodzinną uroczystość.

  • Pierwszy dzień maja spędziłam z przyjaciółką Natalią. Było świetnie <3
  • Nareszcie trochę wolnego i miałyśmy z Wiki dla siebie cały dzień :) Spędziłyśmy super czas. Odwiedziłyśmy nowo otwartą restaurację "Czary Mary", w której mają pyszne desery :)
  • Na przeglądzie teatrów zajęliśmy z naszą grupą "Teczka" 3 miejsce :)
  • Wypad z rodzicami na zakupy do Płocka.
  • Impreza urodzinowa Oli i nocowanko :)
  • Spotkanie z koleżanką.
  • Rowerowy wypad z Oliwką. Było świetnie. Przejechałyśmy z 60km.
  • Super popołudnie z Wiki na rowerach :)
  • Kolejny wypad na rowery. Tym razem z kumplami z klasy i koleżanką :)
  • Urlop taty <3
  • I Komunia Św. mojej siostrzyczki.
  • Dzień Mamy i wypad do kina na "Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara".
  • Przyspieszony Dzień Dziecka. Taty w tym dniu niestety nie będzie dlatego rodzice jak zawsze w takich sytuacjach zorganizowali nam przyspieszony wypad z okazji tego święta. Pojechaliśmy do Płocka do Zoo. Jechaliśmy "Kolejką Tumską". Byliśmy też na przepysznym obiedzie w "Karczma pod Strzechą". Załapaliśmy się też na zlot mercedesów. Na sam koniec pojechaliśmy na molo. Spacer i pyszne lody :)
  • Spotkanie z Natalią :)

InstaMix Klik

 ❤Moja nowa toaletka ❤Na spacerku z Natalią ❤Na skatepark ❤Babski wypad z kuzynką ❤W restauracji Czary Mary ❤Królowa jest tylko jedna - konkurs z Deynn na okładce Joy-a ❤Zajęliśmy trzecie miejsce na przeglądzie teatrów ❤Na skatepark


❤Sposób na Alcybiadesa najlepsza lektura ever ❤Moja kochana Buffy ❤Jedziemy do Płocka na zakupy ❤Z solenizantką ❤Na imprezie, nocowanko ❤Zakupy z Płocka ❤Spotkanie z koleżanką ❤Haul


❤Z Oliwią na rowerach ❤Z Wiki na rowerach ❤Z kumplami na rowerach ❤Moje zamówienie z allnutrition.pl ❤Komunia młodszej siostry ❤Dzień Mamy na filmie Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara ❤W Zoo Płock ❤Spotkanie z Natalią


Jak wam minął maj?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*