Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 7 czerwca 2017

Wiosenny Haul 2017

Hej :)
Dziś przychodzę do was z wiosennym haulem zakupowym. W maju razem z rodzicami pojechaliśmy uzupełnić braki w garderobie. Mama miała w planie kupić sobie coś na komunię mojej siostrzyczki. A ja wiadomo kupić jakieś fajne rzeczy na wiosnę.

Z zakupów jestem bardzo zadowolona. Najbardziej ze spódnicy z Reserved. Jest mega. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają, ale w spódnicy się po prostu zakochałam :)

Cropp

 
House
 

Reserved





Diverse


HM

A jak wasze wiosenne zakupy? Kupiliście coś fajnego?
 

10 komentarzy:

  1. Od razu wakacje poczułam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne rzeczy kupilas! . Ja jeszcze nie mialam czasu wybrac sie na letni shopping :-) buziaki
    Wpadniesz i klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy cudo! Świetne krótkie spodenki i sukienka z croppa :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości! Ja muszę się wybrać na zakupy :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*