Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 2 czerwca 2017

Wygrana na Kosmetykomania.pl OPENBOX

Hej :)
Ten post czekał na upublicznienie z pół roku. Masakra. Ja to mam rozpęd :P
Pod koniec poprzedniego roku brałam udział w konkursie na stronie kosmetykomania.pl . Udało mi się wygrać bon o wartości 100zł na zakupy w tym sklepie. W sumie to planowałam go wykorzystać na zupełnie co innego. A wyszło jak zawsze i mnie poniosło. Dołożyłam sobie do zestawu Semilac i przy okazji jeszcze kilka rzeczy dokupiłam.












3 komentarze:

  1. Ale super zakupy, gratuluje wygrania bonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, fajna ta nagroda! Najlepsze jest to, że mogłaś wydać te pieniądze na dokładnie to, co chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*