Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 23 czerwca 2017

Zakończenie roku szkolnego i początek wakacji :)

Hej :)
No i wreszcie mamy wakacje :)))

Zakończenie roku szkolnego u nas było zupełnie inne, a wszystko przez pogodę. Od samego rana padało. Dlatego zakończenie mieliśmy w budynku szkoły. A nie na placu przed szkołą. Miałam w planie zrobić ootd, ale nie dało rady.

W tym roku nie udało mi się zdobyć paska, ale i tak jestem z siebie zadowolona. Na to wszystko co działo się w moim życiu przez ostatni rok szkolny to i tak jest super. Ja jestem zadowolona, rodzice też i to dla mnie najważniejsze. Wiadomo super byłoby mieć pasek, ale nie mam zamiaru rozpaczać czy coś w tym stylu. Swoje przeszłam i cieszę się, że mimo bardzo ciężkich dla mnie chwil dałam radę. Bo od października naprawdę nie było mi łatwo, chociaż tego po sobie po prostu nie pokazywałam. Nie lubię jak ktoś się nade mną lituje. Od dobra nie przynudzam już :)

Na wakacje cieszę się ogromnie. Bardzo potrzebowałam tego odpoczynku i chwili wytchnienia. Marzę o upałach i kąpielach w jeziorze :) O moich wakacyjnych planach możecie poczytać w poprzednim poście.

Dzisiejszy dzień spędziłam z przyjaciółką. Byłyśmy na mieście. Później przyszłyśmy do mnie. Oglądałyśmy filmy, zamówiłyśmy sobie pizzę, grałyśmy w gry. A wieczór to już spędziłyśmy u nas na osiedlu :)

Zamiast outfitu mam dla was zdjęcia z dwóch plenerowych sesji kwiatowych :)

Jedna to same maki. Zdjęcia robione w pełnym słońcu.


Druga to maki, chabry i stokrotki po deszczu :)



Jak wam minął dzisiejszy dzień?
Zadowoleni z ocen?
Jakie plany na najbliższe dni?

6 komentarzy:

  1. Aj, też przydałoby mi się trochę takiego wytchnienia :) Zazdroszczę!
    A tak poza tym, to bardzo ładne kadry :) Uwielbiam maki i chabry. Mają takie piękne kolory :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*