Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 7 lipca 2017

Pozytywny czerwiec + InstaMix

Hej :)
Czerwiec minął mi świetnie. Działo się sporo super rzeczy. A zwłaszcza dwa wyjazdy, które były mega fajne. Wreszcie zakończenie roku szkolnego i długo wyczekiwane wakacje. 

  • Jednodniowa wycieczka do Warszawy. Było świetnie. Zobaczyliśmy bardzo dużo miejsc, bo przewodniczka nas maksymalnie przeciągnęła. Zdjęć mam dużo, ale oczywiście ciężko mi się zebrać do napisania posta. 
  • Trzydniowa wycieczka do Czech. Było świetnie. Zwiedziliśmy przepiękne miejsca. Skalne Miasto, Jicin, Pragę, Zamek Trosky, Dolomitowe Jaskinie Bożkowskie. Wiem z tym postem też się ociągam :P
  • Wracając z Czech na parkingu spotkaliśmy youtuberkę Happy Girl
  • Spotkania z Anią
  • Moje imieniny
  • Spotkania z Oliwą
  • Nareszcie się doczekałam i przekułam kolejne dziurki w moich uszach. Efekt bardzo mi się podoba. Czekam tylko aż się wygoją i będę mogła nosić różne, fajne kolczyki.
  • Wypad do kina na "Król Artur: Legenda Miecza". Mega świetny film. Bardzo go wam polecam.
  • Zakończenie roku szkolnego :)))
  • Nasze odpały z Nikolą
  • Wypad na zakończenie roku szkolnego. Byliśmy w planetarium i na pysznym obiedzie :)
  • Zakupy i prezent od rodziców na zakończenie roku szkolnego.
  • Spotkanie z Natalią


InstaMix Klik
❤Łazienki Królewskie ❤Syrenka ❤Ogród Saski ❤Jedziemy do Czech ❤Jeziorko w skalnym mieście ❤Praga ❤Na szczycie zamku Trosky w Czechach ❤Spotkanie z Happy Girl 
 
 
❤Praga ❤Spotkanie z Anią ❤Imieninowe śniadanko ❤Imieninowe prezenty od siostrzyczki ❤Z przyjaciółką na spacerze ❤No i kolejne dziurki w uszach się pojawiły ❤Imieninowo od rodziców ❤Przyspieszony Dzień Taty
 
 
❤Nowy kolczyk ❤Spacer po mieście ❤Nudy w szkole ❤Wspomnienia z Pragi ❤Super rozpoczęcie wakacji z przyjaciółką ❤W planetarium z siostrzyczką ❤Weekend ❤Super prezent od rodziców na zakończenie roku szkolnego. Moje wymarzone Vansy
 
 
❤Wypiłam eliksir wielosokowy :) 20 lat Harrego Pottera ❤Spacer z przyjaciółką ❤Wyprzedaże


Jak wam minął czerwiec?

10 komentarzy:

  1. u mnie całkiem dobrze minął czerwiec. ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, będziesz miało co wspominać bo zdjęć masz bardzo dużo o rożnej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie czerwiec tak szybko zleciał, że sama nie wiem co się w nim działo!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie czerwiec minął jak 5 minut.. w sumie jak większość miesięcy w roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny mix zdjęć. W Warszawie byłam kilka razy. Fajnie, że taką wycieczkę jednodniową zaliczasz do udanych :) Mogę tylko pozazdrościć tej wycieczki do Czech i spotkania z youtuberką ;) Odpowiedziałam na Twój komentarz u siebie na blogu. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To czerwiec był dla Ciebie naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwiec minął mi ekspresowo :D Świetne migawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super, że tak fajnie spędziłaś czerwiec. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*