Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 13 sierpnia 2017

Pozytywny lipiec + InstaMix

Hej :)
Pierwszy miesiąc wakacji minął mi cudownie. Spotkania z przyjaciółkami, nocowania, wyjazd do Anglii. Sporo się tego działo. Jak co miesiąc mam dla was pozytywne podsumowanie miesiąca.


  • Wypad z rodzinką do kina na "Gru, Dru i Minionki". Jak zawsze świetne :) Z każdą częścią lepsze :)
  • Czas na książki i powrót do Darów Anioła :)
  • Super dni z Nikolą. Nocowanie, wypady na miasto, nasze wygłupy, farbowanie włosów :)
  • Wypad na rolki z dwiema Oliwiami :)
  • Wypad na rolki z Oliwią.
  • Początek wakacji i trochę lenistwa :)
  • Super czas spęczony z kuzynką. Nocowania, wypady do Włocławka i Torunia :)
  • Wizyta u fryzjera i delikatne farbowanie :)
  • Wizyta u kosmetyczki i upiększanie paznokci przed wyjazdem :) 
  • Super dzień z rodzinką w Płocku.
  • Mój pierwszy lot samolotem.
  • Wreszcie Anglia i jej zwiedzanie :)
  • Wspinaczka z tatą i wujkiem :)
  • Powrót do Polski :)
  • Wypad do Torunia i spotkanie z Kamilem Noselem z Radia Zet :)
  • Spotkanie z Oliwią i wypad na motocross :)
  • Spotkanie z Oliwią :)
  • Upały i wypady nad jezioro :)


InstaMix Instagram Klik

❤Z rodzinką w kinie na dru, Gru i Minionki ❤Czytam Dary Anioła Miasto Kości ❤Nocka z BFF ❤Spacer z BFF ❤Na rolkach z przyjaciółkami ❤Z Oliwią na rolkach ❤Uzupełnianie zapasów przed wyjazdem na wakacje ❤Dary Anioła Miasto Kości


 ❤Dzień z kuzynką ❤Moja nowa fryzura ❤Z moją kochaną kuzynką ❤W pierogarni ❤Sesja na bloga ❤Wspomnienia z Torunia ❤Ombre ❤Relaks na molo w Płocku


❤Takie piękne widoki podczas lotu do Anglii ❤W Anglii w mieście Windsor ❤Przed Buckingham Palace ❤Big Ben ❤W świecie M&M's ❤Tower Bridge ❤Starbucks ❤British Museum


 ❤U Madame Tussauds w Londynie z Angeliną Jolie ❤U Sherlocka Holmesa ❤I znowu Starbucks ❤Na Ray Mill Island ❤Przy replice pociągu, którym podróżowała królowa ❤Przed wejściem do Eton College ❤Wreszcie nad morzem ❤W Clovelly


 ❤Przy wodospadzie w Clovelly Village ❤Super popołudnie spędzone z tatą i wujkiem na ekstremalnym wspinaniu ❤Mniam ❤W drodze powrotnej do Polski ❤Na obiedzie w Płocku i kierunek dom ❤W drodze powrotnej ze spotkania z przyjaciółką ❤Zakupowo jeszcze przed wyjazdem do Londynu ❤Z Kamilem Noselem z Radio Zet


 ❤Spotkanie z przyjaciółką ❤Małe zapasy słodyczy z Anglii ❤Spotkanie z Oliwią


Jak wam minął lipiec?

6 komentarzy:

  1. lubię takie miksy - super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię oglądać takie mixy zdjęć! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miesiąc! Zapraszam do mnie! ❤ zyciezolowkiemwdloni.blogspot.com

    ~Sandra ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miesiąc! Zapraszam do mnie! ❤ zyciezolowkiemwdloni.blogspot.com

    ~Sandra ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój ulubiony post ale mi zrobiłaś ochotę na Starbucksa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*