Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 2 sierpnia 2017

Summer time OOTD

Hej :)

Za nami już połowa wakacji. Lato w tym roku nas niestety nie rozpieszcza. Mamy więcej deszczu niż słońca i ciepłych dni. Co strasznie mnie denerwuje, bo części moich planów ciężko zrealizować, gdy za oknem deszcz. Dobrze, że chociaż sierpień przyniósł upały i można większość dnia spędzać nad jeziorem.

Ja na swoich wakacjach już byłam. Spędziłam super tydzień w Anglii. Było mega mimo, że nie udało mi się zobaczyć wszystkiego co chciałam. Za to zobaczyłam miejsca, których odwiedzić nie planowałam. Pojawi się sporo postów z Anglii, bo zdjęć mam całą masę. Najpierw jednak muszę uporać się z zaległymi postami z Czech.

Dziś mam dla was fotki jeszcze z czerwca z pięknymi makami w tle :)



 koszula, crop top, plecak: cropp / szorty: reserved / buty: adidas superstar / okulary: sinsay / słuchawki: pionner

2 komentarze:

  1. Ale super te zdjęcia, maki wyglądają świetnie!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*