Moje perypetie

poniedziałek, 6 listopada 2017

Anglia #1 Wylot do Londynu + Zwiedzamy Windsor

Hej :)

Jestem z siebie dumna. Tak wreszcie zabieram się za opisanie wam mojego wakacyjnego wyjazdu do Anglii. Jak widać po dacie na samym dole nieźle się z tym zbierałam. Niestety w tym roku jakoś z blogiem średnio było mi po drodze i dlatego takie opóźnienia u mnie. No, ale już się za to zabieram :)

Dziś opiszę wam wylot i pierwszy dzień w Anglii. Posty będą podzielone na kilka części, bo mam za dużo zdjęć, żeby wszystko dodać od razu.

Wylot mieliśmy o 10:40 o ile dobrze pamiętam. Z domu za to ruszaliśmy o 6:00, bo do Warszawy mamy nie mało kilometrów. To był mój pierwszy lot samolotem, więc wrażenia były ogromne. Nie lecieliśmy jakimś dużym samolotem. I szczerze średnio mi się podobało. Ogólnie widoki za oknem i sam lot ok. Ale jestem pechowcem i przez większą część lotu zatykało mi uszy co nie było zbytnio komfortowe. Nawet ciągłe żucie gumy nie pomagało.

Z lotniska odebrał nas wujek. Pojechaliśmy do domu, rozpakowaliśmy się, chwilę odpoczęliśmy. Ale tego odpoczywania nie było za dużo, bo wujek zabrał nas do Windsoru. Bardziej to był taki spacer niż jakieś mega intensywne zwiedzanie. Wszystko na spokojnie i bez pośpiechu.

Kolejny dzień był o wiele bardziej intensywny, ale o tym w następnym poście z tej serii :)