Moje perypetie

środa, 1 listopada 2017

Pozytywny październik + InstaMix

Hej :)

No to zaczynam regularne pisanie. Wracam, wracam tak jak pisałam w poprzednim miesięcznym podsumowaniu. Jestem na maksa nastawiona pozytywnie na powrót. Mam wiele pomysłów na posty no i sporo zaległości do opisania. Bo nadal nic nie opisałam wam z mojej podróży do Anglii.

Ogólnie koniec września i początek października były dla mnie mega ciężkie. Masakryczne po prostu. No, ale to już za mną. I teraz idę do przodu z uśmiechem na twarzy. Nie ma co wracać do złych rzeczy. Trzeba wyciągać wnioski i iść do przodu.

Druga połowa października już była super. Tata przyjechał na urlop i spędziliśmy razem super czas. Ale to już wam opisuję tak jak zawsze w podpunktach :)

• Spacery z moją psinką. Jesień nawet była ok pogodowo, więc korzystałyśmy.
  • Książkowe zakupy. Bo ostatnio na czytanie mam więcej czasu, więcej chęci i po nauce odlatuję w świat książek :)
  • Z mamą działałyśmy kulinarnie. Spodobał nam się przepis na sernik od Parakulinarni. Trochę go zmodyfikowałyśmy. Wyszedł przepyszny :)
  • Przyjazd taty na urlop. Miałyśmy tatę na całe dwa tygodnie w domu. To były najlepsze dwa tygodnie w ostatnim czasie.
  • Wypad na zakupy do Ikea. Ja tym razem nie kupowałam sobie nic konkretnego. Bardziej rodzice, bo kończyli urządzać swoją sypialnię. No i mały wypad do galerii w Bydgoszczy, w której też nie zaszalałam. Ale za to mogłam wreszcie spróbować Pumpkin spice latte od Starbucks :)
  • Kolejnego dnia pojechaliśmy do Płocka na zakupy. Przede wszystkim chciałam sobie kupić jakieś fajne buty na jesień. A wróciłam z butami i pełną torbą ubrań z Cropp oczywiście. Tam zawsze znajdę coś idealnego dla mnie :D
  • Z okazji taty urlopu i moich zbliżających się urodzin rodzice mieli dla nas mega niespodziankę. W środę w pierwszym tygodniu urlopu taty rodzice powiedzieli nam, że mamy się spakować na kilka dni, bo wyjeżdżamy na rodzinny wypad. Obie z siostrą byłyśmy mega zaskoczone.
  • Rodzice zabrali nas na kilka dni na Mazury. Pierwszego dnia pojechaliśmy do Wilczego Szańca. Wszystkie wrażenia z naszych wypadów na pewno znajdziecie na blogu za jakiś czas :)
  • Cudowne wieczory spędzane przed kominkiem z książką w ręce i gorącą czekoladą :)
  • Drugiego dnia pojechaliśmy oglądać kolejne bunkry w Mamerkach. Razem z tatą weszliśmy na samą górę wieży widokowej, która miała 38 metrów wysokości. Tego dnia pojechaliśmy też do Kętrzyna zwiedzić muzeum na zamku.
  • Trzeciego dnia pojechaliśmy do Twierdzy Boyen w Giżycku. Byliśmy też w Sanktuarium Maryjnym w św. Lipce. No i na sam koniec na zamku w Reszlu oglądaliśmy wystawę narzędzi tortur z okresu średniowiecza i nie tylko.
  • Czwartego ostatniego dnia postanowiliśmy, że robimy sobie leniwą niedzielę. Rano spaliśmy tak długo jak nam się chciało. Ja oczywiście wstałam pierwsza jak zawsze. Bo ze mnie taki ranny ptaszek :P Zjedliśmy śniadanie, obejrzeliśmy film w tv. Pogoda była jeszcze całkiem spoko, więc wybraliśmy się na długi spacer wokół jeziora przy którym mieszkaliśmy. Trasa miała jakieś 5km :) Dużą część drogi chodziłam z Roksaną na plecach. Wygłupiałyśmy się. To był naprawdę super dzień. Pod koniec naszego spaceru zaczęło trochę padać. Tata wymyślił, żebyśmy poszli na pizzę. Znaleźliśmy mega super knajpkę, w której był kominek. Od razu tam usiedliśmy. Pizza tam była mega pyszna. Dawno nie jadłam takiej dobrej. Resztę dnia spędziliśmy leniwie w domku przy kominku. Oglądaliśmy filmy. Wygłupialiśmy się. W poniedziałek niestety musieliśmy wracać już do domu.
  • Spotkanie z Wiki i dziewczynami. Nareszcie mogłyśmy się spotkać.
  • Wypad z rodzicami i siostrą do Torunia na lodowisko. Sezon na łyżwy rozpoczęty :)
  • Niedzielne popołudnie spędzone z Wiki :)
  • Halloween spędzone u znajomych rodziców :)

Instagram Klik

❤Spacer z Flicką ❤Książkowe łupy ❤Smutny dzień ❤Nawet wtedy kiedy wydaje ci się, że już nic nie będzie dobrze. Pojawia się taka tęcza, która daje nadzieję na lepsze jutro ❤Taki pyszny sernik na zimno inspirowany przepisem od parakulinarni ❤Kolejne książkowo - filmowe łupy ❤Spacerowo ❤Wreszcie weekend i czas na relaks z książką

❤Pumpkin spice latte ❤Zakupy w Płocku uważam za bardzo udane ❤Sobotnie zakupy w Bydgoszczy ❤Niedzielne zakupy w Płocku ❤Zwiedzamy Wilczy Szaniec ❤Cudowna przed urodzinowa niespodzianka od rodziców. Rodzinny wypad na Mazury ❤Z tatą na samej górze wieży widokowej w Mamerkach. 38metrów nad ziemią ❤Jezioro Mamry

❤Twierdza Boyen w Giżycku ❤Organy w Świętej Lipce ❤Zamek w Reszlu ❤Książka, gorąca czekolada i ogień płonący w kominku. Idealny wieczór ❤Niedzielny spacer z siostrzyczką na plecach ❤Po długim spacerze czas na pyszną pizzę przy kominku ❤Z jednej strony cieszę się z powrotu do domu, bo bardzo stęskniłam się za moimi zwierzakami. Ale z drugiej strony było tak cudownie. Piękne widoki, kominek, czas z rodzicami i siostrą. Było super. ❤W szkole

❤Sezon na łyżwy rozpoczęty ❤Moja mała słodzinka ❤Happy Halloween ❤Czas ruszyć na Halloween ❤Gramy w bilarda u znajomych rodziców ❤Nie ma to jak Halloween spędzić przed kominkiem

Jak wam minął październik?